Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dumma, dumma och stackars liten katt. Wilma vet exakt hur det kÀnns!Det Àr synd om en stackars liten kissekatt.
Idag kom det in vÀrldens bÀsta leksak i huset (en levande mus) som katten hade skitkul med, tills den dumma och elaka hussen lyckades jaga ut den.
Katten gick ut samtidigt som musen och kort dÀrpÄ ville hon in igen - med musen i munnen
Nej, katten fick INTE komma in.
En stund senare tog jag in henne, men kollade mycket noga om hon hade nĂ„got i munnenâŠ
Nu sitter hon vid dörren och vill ut till musen, men det Ă€r kvĂ€ll och dags för sĂ€ngen, sĂ„ hon fĂ„r faktiskt stanna kvar inneâŠ
Hur gÄr det förresten med Wilma nu nÀr hon blivit lÀgenhetskatt?Dumma, dumma och stackars liten katt. Wilma vet exakt hur det kÀnns!![]()
Hon Àr nog inte helt nöjd med att flyttat frÄn huset dÀr hon hade vilt och egna jaktmarker inne, fast det Àr varmare i lÀgenheten. Hon har inte fÄtt hÀrja fritt ute utan bara hÀrjat vilt inomhus.Hur gÄr det förresten med Wilma nu nÀr hon blivit lÀgenhetskatt?
Varför jag frÄgar Àr för att jag sjÀlv flyttar till lÀgenhet om drygt en mÄnad.
Min katt Àr i grunden en innekatt som nu under de mÄnader vi bott i hus har fÄtt vara ute litegrann pÄ egen tass. Hon Àr sÀllan ute lÀnge och hÄller sig runt huset.
Nu blir det ju lÀgenhet igen (stor balkong finns som ska nÀtas in). Sele Àr inte att tÀnka pÄ - katten avskyr sele, sÄ annan utevistelse Àn balkong Àr inte möjligt att erbjuda.
Jag kommer att köpa hus igen, men det ligger minst ett Är in i framtiden.
LĂ€genheten Ă€r stor (nĂ€stan dubbelt sĂ„ stor som huset). KlöstrĂ€d (stort) finns ocksĂ„. SĂ„ jag tror inte det ska gĂ„ nĂ„gon större nöd pĂ„ henne âŠ