Kattsnack 10

Köpte Mush kycklinghalsar i hopp om att det skulle falla flickorna i smaken, och förhoppningvis hjälpa mot tandsten. I alla fall vara lite aktivering.

Lina såg ut som om jag försökte förgifta henne.
Tuva tycker det är spännande och luktar gott men kan inte äta dem.
Maggan vet jag inte var hon är..

Visa bifogad fil 140765
Mycket missnöjd. Men han kämpar på!
Valle fick tyvärr FIP efter pärsen med bölden, så fick ta bort honom idag :cry:
Bild från hans bästa tid
IMG_6650.webp

Åh nej!! Katten tog in en levande mus 😱 Och vi hittar den inte nu. Vad ska man göra då? Lita på att katten tar den eller att man känner lukten av den när den väl dött? 😵

Åh nej!! Katten tog in en levande mus 😱 Och vi hittar den inte nu. Vad ska man göra då? Lita på att katten tar den eller att man känner lukten av den när den väl dött? 😵

Förlåt för att jag skrattade men katter, även framavlade sådana, har kvar alla sina instinkter som rovdjur. Megara som bott hela sitt liv i ett katteri, jagar möss när vi är ute på landet. Även om hon inte är lika bra jägare som Nikita (som kommer från samma uppfödare) var. Älskar att de fortfarande är katter.

Förlåt för att jag skrattade men katter, även framavlade sådana, har kvar alla sina instinkter som rovdjur. Megara som bott hela sitt liv i ett katteri, jagar möss när vi är ute på landet. Även om hon inte är lika bra jägare som Nikita (som kommer från samma uppfödare) var. Älskar att de fortfarande är katter.
Sen har vi ju då de som tittar på när mössen springer över tassarna. 😺

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 104
Senast: Migo
·
Katthälsa Har en katt hemma som jag tycker är för tunn. Det är en fertil hona 2 år som är tänkt för avel. Veterinär tyckte i våras att hon var...
Svar
7
· Visningar
1 382
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 698
Senast: Milosari
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka