Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min vill bara se skräckfilmerLillkatten har blivit otroligt förtjust i TV, igår satte jag på en science fictionfilm istället för katt-tv men ändå rusade hon dit direkt och satte sig nedanför. Dock vill hon bara se de häftiga scenerna när ett rymdskepp blir attackerat
Snäppet värre min har aldrig fått se dylikt, är nog lika bra. Katterna lär va okej med det, blir bara matte som inte kan sova senMin vill bara se skräckfilmer
Jag har en katt med känslig mage och för henne var Royal Canin Digestive lösningen. Katten är extremt känslig för foderbyten som måste gå extremt långsamt. Hon reagerar alltid på nytt foder. Nu har jag äntligen hittat en balans som fungerar med fri tillgång på torrfoder (50% Royal Canin Digestive och 50% Royal Canin Hairball) + blötmat (Gourmet) morgon och kväll.En fråga om dålig mage. Vår lilla fick ont i magen av metacamen som hon fick efter kastreringen. Vi har nu gett henne lite pro Soluble och Fortiflora. Hon gillade inte Pro Soluble så ger mest Fortiflora. Men magen är inte stabil än även om den är bättre. Avslutade metacamen förra måndagen så tycker att magen borde ha stabiliserat sig vid det här laget. Den mesta av bajsen är ok men ungefär var tredje bajs är fortfarande lös.
Hur skulle ni tänka, ha is i magen några dagar till eller börja kika på något annat foder eller något annat.
Till saken hör att hon verkar ha känslig mage då hon blev dålig direkt när vi försökte ge Mjau blötfoder. Just nu äter hon rc kitten och Bozita blötmat. Aptiten försvann oxå ett tag men den verkar vara tillbaka igen iaf.
Har ni kollat ngt på proteinallergi? Jag tänker att det kan vara andra underliggande orsaker som orsakar känsligheten sas att känsligheten grundar sig i att dom egentligen inte tål proteinet. Men jag kanske letar saker där det inte finns.Jag har en katt med känslig mage och för henne var Royal Canin Digestive lösningen. Katten är extremt känslig för foderbyten som måste gå extremt långsamt. Hon reagerar alltid på nytt foder. Nu har jag äntligen hittat en balans som fungerar med fri tillgång på torrfoder (50% Royal Canin Digestive och 50% Royal Canin Hairball) + blötmat (Gourmet) morgon och kväll.
Jag beställer hem mat för flera månader i taget för att inte bli utan om något tar slut + beställer i god tid innan det tar slut.
Hon reagerar även på ny torrfoderpåse. På veterinärens inrådan öppnar jag den nya torrfoderpåsen i god tid innan den gamla tag slut och blandar den nya påsen med den gamla under flera veckor.