pernilla_s
Trådstartare
Sv: Katter i soptunnorna
Hittekatter ifokus är jag med på och har tråd uppe om stödhem till den vite.Hittekattsakuten blev jag medlem på nu och ska lägga in där.
Min mamma ska fortsätta övertala styvfarsan, men om det går det vette sören. Jag kommer även fortsätta med sambon min och hoppas hoppas hans tjurskallighet försvinner...
Tyvärr har jag inte mycket kontakter vilket gör det värre.
Jag mår rätt dåligt över att det känns som om jag inte lyckas fixa det för katterna.
Har du ingen kompis, förälder, bekant som har ett rum över eller lite plats i sitt hjärta? Det behöver ju som sagt inte vara något permanent.
Är du aktiv på SKS forum? Där finns ett underforum som heter hittekattsakuten. Har du reggat dig på hittekatter ifokus och skrivit där?
Usch, mitt hjärta blöder för alla katter där ute.![]()
Hittekatter ifokus är jag med på och har tråd uppe om stödhem till den vite.Hittekattsakuten blev jag medlem på nu och ska lägga in där.
Min mamma ska fortsätta övertala styvfarsan, men om det går det vette sören. Jag kommer även fortsätta med sambon min och hoppas hoppas hans tjurskallighet försvinner...
Jag mår rätt dåligt över att det känns som om jag inte lyckas fixa det för katterna.