Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du hört dig för med KKS eller någon annan förening som kan hjälpa till med katterna som går ute? Eller på andra kattforum?
Det är nog fullt med katter på många ställen men du kanske får tag på nån som kan ta in nån av katterna.
Jag hjälper själv till i omplaceringsverksamhet och kan säga att det är överfullt precis överallt igår ringde 5 personer angående omplacering av just katt och det är helt enkelt jättesvårt att hitta hem till dom. Vi har kölista på katt, vet inte hur andra organisationer funkar
Lycka till med kissarna!
Fina tjejen!
Det måste vara dags snart nu, spännande att se vad som kommer titta ut.
Nu har kattkommando syd ringt mig. Jag fick prata med en jätte trevlig tjej där. De var rätt knöckfullt och vi tyckte båda lika att det viktigaste är att ta in de dräktiga honorna som det tyvärr finns väldigt många av.
Men jag ska kort sagt fortsätta göra som jag gör nu, mata dem och fösöka hålla koll så att ingen är dräktig, jag tror alla är hanar. Men som sagt tror är inte samma sak som vet. Jag ska annonsera för att se om dem har hem och även sedan annonsera efter hem till dem. Men de är i ett bättre utgångsläge iaf nu när de får mat och en fick ett hem hittintills iaf. Men förhoppningsvis kan de andra också få hem om de inte har något.
Jag måste säga att jag gillade verkligen tjejen jag pratade med, hon hade själv stödhem åt flera katter och hon var ärlig och verkade brinna för dessa katter.
De jag pratat med på KKs är jättetrevliga : ) Har ju en stödis därifrån och en som skulle varit stödis.. eh.. Men han fick stanna xD
Inga kissungar än??
Vad duktig du är! Amora är lyckligt lottad=)
Vad spännade att vänta kattungar =) Jag väntar oxå att min katt ska föda, vet inte när hon ska de. Men hon ser ut som din ungefär iaf=)