Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ @MJLeeNär är det meningen att denna period ska sluta? Min är snart 3,5
Oh kanske man får ha myggnätet ifred+ @MJLee
Ni börjar närma er slutet!
Jag tänker mig faktiskt 4-5 år är när de börjar sätta sig in i sina vuxna vanor, på gott och ont
OM du lyckas lära katten att låta det vara i fred, om den lärt sig att hålla på med myggnätet ... adjöss myggnät, det är som att lära en gammal hund (katt?) att sitta efter den åldern när man vill att de ska sluta med eller göra någotOh kanske man får ha myggnätet ifred
Hon försöker klättra på det...OM du lyckas lära katten att låta det vara i fred, om den lärt sig att hålla på med myggnätet ... adjöss myggnät, det är som att lära en gammal hund (katt?) att sitta efter den åldern när man vill att de ska sluta med eller göra något
Fick en bild av min dotter som hon tog på vår blivande lilla fluff när vi var där och han ser så förnärmad ut ska börjas i tid tydligen, endast 8 veckor på bilden
Visa bifogad fil 56285
Hrrm. Intressant att jobba hemma med kattunge. Hon har raderat mail, jagat bubblor i mitt vattenglas, lekt sönder en vippa... Men hon har skuttat rakt in i hjärtat.+ @MJLee
Ni börjar närma er slutet!
Jag tänker mig faktiskt 4-5 år är när de börjar sätta sig in i sina vuxna vanor, på gott och ont
Åh!Gullefjunet har anlänt. Iris är skeptisk. Gullefjunet likaså. Men båda verkar gilla mig iallafall.
Visa bifogad fil 56408
Åh vilka sötnosar!I samma soffa. Men det är bäst när matte sitter mitt emellan. Visa bifogad fil 56409