Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur söta får man vara?Jag ställde ut två skålar men nu ska det ätas från samma så det fick bli ett fat istället så att båda näsorna får plats.❤
Visa bifogad fil 56533
Hur söta får man vara?![]()
Jag VET att jag spammar men dom är så mysiga mina små fjun. Det här gick bra en liten stund tills Iris ville busa. Hon är full i sjutton den lilla rackaren.❤
Visa bifogad fil 56539
Syns på bilden att hon bara låtsas sova och istället funderar på rackartyg.Jag VET att jag spammar men dom är så mysiga mina små fjun. Det här gick bra en liten stund tills Iris ville busa. Hon är full i sjutton den lilla rackaren.❤
Visa bifogad fil 56539
Jag har hört att det är olagligt att ha kattungar och INTE spamma med bilder.Jag VET att jag spammar men dom är så mysiga mina små fjun. Det här gick bra en liten stund tills Iris ville busa. Hon är full i sjutton den lilla rackaren.❤
Visa bifogad fil 56539
Har de uppnått den åldern ännu dock? De har väl inte ens bott in sig ordentligt ännu? Deras tid kommer nog...Alltså, dom här två tillsammans är rena semestern jämfört när Pipen var liten.![]()
Jag tänker alltid på Alices tonår när det där suget kommer fram, och hon är en ragdoll så hon var nog mycket lugnare än genomsnittet dessutomTack! Jag satt här och funderade på var jag skulle få pengar till 2 kattungar ifrån. Men när du lägger fram det där så...![]()
Lättare att ta katten till trädet istället så idag fick hon komma ut i sele på lunchen. Upp i äppelträdet mer än en gång (men då hann jag inte fota).Ja. Kanske får skaffa ett sånt där hus byggt runt en stor ekstam? Det takhöga katträdet 2 m bort räcker uppenbarligen inte![]()