Köpte den här! Dock ser den inte bara ut som papper, den ÄR papper. Om än plastad inuti. Vi får se hur länge den håller.
Min höll i ett halvår åtminstone innan björnbärsincidenten, då ofta med ganska tung last
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte den här! Dock ser den inte bara ut som papper, den ÄR papper. Om än plastad inuti. Vi får se hur länge den håller.
Säg till när den inte håller längre så skickar jag min lunchpåse. Den har förvisso lite blommor på sig men den är i alla fall plastig så det räcker och blir över. Och så har den texten "I bring my own lunch in this bag". Jag har fått den i present, aldrig använt denKöpte den här! Dock ser den inte bara ut som papper, den ÄR papper. Om än plastad inuti. Vi får se hur länge den håller.
Du kan få mina kassar allteftersom.Jag är typ aldrig där, bara!
Jag är typ aldrig där, bara!
Jag ser oändliga möjligheter för den kassen. Bara att trycka på lite text. Varför inteDen har jag (eller ja, hade tills den blev dränkt i björnbärssaft och nu ser ut som om jag har burit likdelar i den) och den är rätt skojig tycker jag i och med att den ser ut som en gammaldags lite skrynklig pappåse![]()
Det är typ det enda de där kassarna funkar till också![]()
Inte då, de passar perfekt i sophink att ha på toaletten. Vanliga soppåsar är förstora och gör att saker fastnar. Systemetpåsar passar perfekt (hundbajspåsar är för små)Det är typ det enda de där kassarna funkar till också![]()
Åh herregudTror du inte myntet ramlade ner första gången?![]()
Jag behöver bara gå in på Marc Jacobs och köpa nåt för 8000 för att få en påse, alltså?NK-s påse stl S är perfekt! Den eller en Marc Jacobs påse i mellanvarianten brukar jag köra på de få ggr jag har matlåda med mig![]()
Fast påsen är gratis!Jag behöver bara gå in på Marc Jacobs och köpa nåt för 8000 för att få en påse, alltså?
![]()
Då är det avgjort! Jag är mycket för att fynda.Fast påsen är gratis!
Men vänta - handlar detta alltså om en särskild påse att bära lunchlådan i?
Hade aldrig ens slagit mig att man behövt en särskild väska - jag brukar bars knöla ner den i min vanliga väska![]()
Men vänta - handlar detta alltså om en särskild påse att bära lunchlådan i?
Hade aldrig ens slagit mig att man behövt en särskild väska - jag brukar bars knöla ner den i min vanliga väska![]()
I min ryggsäck får matlådan inte plats. Och inte ens om den fick det skulle jag ha den där, ifall den skulle läcka. Det fina med de där speciella kassarna är att de har flat botten, matlådan står stadigt.Men vänta - handlar detta alltså om en särskild påse att bära lunchlådan i?
Jag vill ha en påse om den läcker. Samt att den då inte hamnar på snedden eller upp och ner i en väska utan står ordentligt åt rätt håll.Men vänta - handlar detta alltså om en särskild påse att bära lunchlådan i?
Mobilen ändrade bara till att jag är ett fån på sista raden. Mobilen mobbar migJag är ett fan!
Jag tycker att dessa påsar funkar utmärkt:
![]()
![]()
De passar perfekt i min toapapperskorg också, men handlar man aldrig där så får man hålla till godo med påsar med sämre passform ;-) sorry otDet är typ det enda de där kassarna funkar till också![]()