Så gör jag med,vid ett tillfälle köpte jag alla tikar i kullenEn eller två - vet dom inte hur många valpar dom vill ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gör jag med,vid ett tillfälle köpte jag alla tikar i kullenEn eller två - vet dom inte hur många valpar dom vill ha
Hon har fått möjlighet att välja mellan tre hanar, men får max ta med sig två. Vi BC-folk är ju lite knäppa och samlar på oss syskon (jag är ju fel person att ifrågasätta sånt ) och det vore väl fint om de hade sällskap av varandra på den långa flytten. Men det kan ju sluta med att hon inte vill ha nån om de inte faller henne i smaken!Så gör jag med,vid ett tillfälle köpte jag alla tikar i kullen
Jag har klarat av att sälja/skicka bort fyra bebisar. Det trodde jag aldrig! Bra där, mig!
Besvärligt nog är de kvarvarande fem bara fantastiskaDet finns en anledning till att dom börjat bli små "as" i sin valpflock efter 7 veckors ålder - det är för att man ska kunna sälja dom
Rapport från Teb, som sov snällt heeeeeela vägen till Luleå, hälsade på alla nya familjemedlemmar med positiv attityd och nu sover på sitt nya köksgolv. heart
Åh, är han i mina trakter - det spelar ju egentligen ingen roll men var ändå kul. Det är ju tävlingar här också ibland, kanske får jag se honom i aktion nån gång i framtiden.
Han kommer vara butikspraktikant på Arken Zoo i Luleå, så man kan träffa honom där
Valla kunder?Han kommer vara butikspraktikant på Arken Zoo i Luleå, så man kan träffa honom där
Nämen guuud, haha vad roligt! Ja, där är jag ju titt som tätt.
Valla kunder?
Tror inte att han ska vara på lösdrift på butiksgolvet, men han kommer hänga med i personalrummet. Jag vet inte om matte tar illa vid sig om någon frågar efter att få träffa Teb och hänvisar till Bukfalos
Rapport från Teb, som sov snällt heeeeeela vägen till Luleå, hälsade på alla nya familjemedlemmar med positiv attityd och nu sover på sitt nya köksgolv. heart
Imoen hade också landat fint igår, men var inte så imponerad över det där med koppelpromenad på asfalt...
Superbra bilder!Idag hade vi besök av den här, för lite syskonbus och skogspromenad
Fick syn på fåren!
Och så Professorn Tidus