Joel Jag får känslan av att han kommer bli något alldeles extra! Håller tummarna för att han får stannaJoelbitar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joel Jag får känslan av att han kommer bli något alldeles extra! Håller tummarna för att han får stannaJoelbitar
Åherregud vilken goding! om den fortsätter att vara sådär lite och söt och jag slipper skaffa får är den välkommen hem till migJoelbitar
Skaffa en sån här, den behöver inte fårÅherregud vilken goding! om den fortsätter att vara sådär lite och söt och jag slipper skaffa får är den välkommen hem till mig
Haha! Jag saknar lite personlighet i den kroppen bara.Skaffa en sån här, den behöver inte får
Fler modeller.Haha! Jag saknar lite personlighet i den kroppen bara.
Jag har en känsla av att det där är de perfekta argumenten @Migo letar efter hos sina köpareÅherregud vilken goding! om den fortsätter att vara sådär lite och söt och jag slipper skaffa får är den välkommen hem till mig
Det kunde ju ha varit.. eller? :PJag har en känsla av att det där är de perfekta argumenten @Migo letar efter hos sina köpare
(Jadå, jag förstod att det inte var allvarligt menat).
Det kunde ju ha varit.. eller? :P
Hahaha! Är det vanligt att folk hör av sig och vill ha en söt valp utan tanke på att de blir stora och får myror i alla fyra tassarna? :PJäklar så många kullar jag hade fått sålt om det bara handlade om att hitta köpare som tyckte de var söta!
Hoho, nästan halva kullen (4 st) ska bo kvar här åtminstone tills de är startade på fårBlir någon kvar hos dig eller är alla på foder?
Oj, fullt upp! Trodde det var 4 inkl foderhundar.Hoho, nästan halva kullen (4 st) ska bo kvar här åtminstone tills de är startade på får
JappÄr båda tikarna foderhundar?
Så fint, då blir ju båda ändå en fortsatt del av ditt liv?
Ja, alla valpar utom en hamnar hos vänner i närheten av mig. Tikarna är på foder bägge två mer för att jag inte vågar ha alla ägg i samma korg än för att jag längtar efter 4 kullar tillSå fint, då blir ju båda ändå en fortsatt del av ditt liv?