Migo
Trådstartare
Förövrigt tror jag redan de har vuxit upp. Känns som sju evigheter sedan de var så här små och töntiga, och så är det bara sju veckor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men dåså!Ja de ska sparas och tränas upp, höftledsröntgas osv och säljas som arbetshundar. Dvs om ungefär ett år eller så. Eventuellt åker nån innan dess, det beror på hur jobbiga de blir Och minst en ska ju bo kvar!
Klart du ska fortsätta uppdatera. Vi (åtminstone jag) vill ju fortsätta se de små växa upp.
Blir ju väldigt basic när man har flera samtidigt att ha koll på, men huvudsyftet är bara att få dem att sänka arousalnivån, använda lite självbehärskning och eftertanke trots att belöningen är så nära. Dvs samma sak som jag kommer be om i fårhagen om några månader, fast då med en aning svårare störningFantastiskt kul att se hur du jobbar med dem
Jamen där har du ju svaret - tråden ska leva vidare tills alla som ev ska flytta flyttar!Ja de ska sparas och tränas upp, höftledsröntgas osv och säljas som arbetshundar. Dvs om ungefär ett år eller så. Eventuellt åker nån innan dess, det beror på hur jobbiga de blir Och minst en ska ju bo kvar!
Kommunikation, intresse, hur de läser dig, fokus, initiativ, störningar från varandra - så intressant att se på.
En blivande matematiker, ett upp o ett i minne.Katastrofal öron-dag för Joel. Fortsätter det i den här riktningen så blir han billig! Han kan ju inte ha ett sånt där jättesegel rakt upp och ett tungt labbeöra hängande
En blivande matematiker, ett upp o ett i minne.
Vilka små fjäskisar .
Så tröttsamt med denna utseendeavel, tsss.Katastrofal öron-dag för Joel. Fortsätter det i den här riktningen så blir han billig! Han kan ju inte ha ett sånt där jättesegel rakt upp och ett tungt labbeöra hängande
Intressant selfie.