Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dalton kryper ner under täcket hos mig varje kväll - efter ett tag blir det för varmt och han lägger sig bredvid min kudde. När jag vaknar på morgonen så kryper han in vid min hals och vill gosaNu har förövrigt alla fem valparna lagt sig på mig i sängen. Andra sänghalvan typ tom...
Provade det, hon såg ut som hon skulle dö Nu är det dock ett icke-problem, juvren har gått tillbaka jättefint.Angående skvalpande tuttar så såg jag någon som drog på tiken en body som BH när hon var ut i skogen. Såg jättefiffigt ut
Så var det nästintill på Polly för hon fick groteska hängtuttar till sina korta ben Blev förvånad att dom gick tillbaka helt efteråtProvade det, hon såg ut som hon skulle dö Nu är det dock ett icke-problem, juvren har gått tillbaka jättefint.
Så STOR han har blivit! Och så himla himla fina dom är allihop
Han är minst!Så STOR han har blivit! Och så himla himla fina dom är allihop
Men ändå stor ju!Han är minst!
Ja, jag fattar inte hur fort det går. De får snart inte plats i famnen längre! Fick fantastiskt fin film på Nate (numera Affe) som kan både sitt, ligg och vänta på varsegod innan han tar en godis på golvet. Känns som att det är dags att göra nått med mina utöver ge dem godis och uppmärksamhet när de kommer till mig och pilla med omvänt lockande. Fast nu är de duktiga och snor inte mat ur de andras skålar!Men ändå stor ju!
Åh en pointer!
Ja det är väldigt tydligt att fågelhundarnas pekande är nära släkt med border colliens eye!Åh en pointer!