Låter som ett hyffsat extraknäck. Jag kan bli manager.Rost är en naturbegåvning när det kommer till att posera, verkar gälla även selfies! Han kanske skulle starta sin egen blogg och söka till nån slags realityTV?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som ett hyffsat extraknäck. Jag kan bli manager.Rost är en naturbegåvning när det kommer till att posera, verkar gälla även selfies! Han kanske skulle starta sin egen blogg och söka till nån slags realityTV?
Nya Turbo?Rost är en naturbegåvning när det kommer till att posera, verkar gälla även selfies! Han kanske skulle starta sin egen blogg och söka till nån slags realityTV?
Tack, det är typ det jag strävar efterMan vill ju verkligen vara hund hos dig
Prova att gå ut själv när det blåser om rumpan...Kan också hälsa att rumsrenheten inte alls är befäst, så fort det är regn och lera ute
Jotack, vet hur det är...Prova att gå ut själv när det blåser om rumpan...
Tja, det är ju inte sängen iallafallJotack, vet hur det är...
Nu har vi dessutom 5 cm snöslask ovanpå leran och regnet som kom inatt, så det är plötsligt omöjligt att skilja på hundgården och hallgolvet. Samma färg och underlag...
Tja, det är ju inte sängen iallafall
Min första border hade ett öra rakt upp och ett som stod rakt utKatastrofal öron-dag för Joel. Fortsätter det i den här riktningen så blir han billig! Han kan ju inte ha ett sånt där jättesegel rakt upp och ett tungt labbeöra hängande
Jag har en 160-säng, när mina 3 katter sover här får jag vara glad om jag får låna ett täcke och ligga tryckt upp mot väggen. Hundarna sover i egna bäddar.Jag delar min 90-säng med två dvärgpudlar och en mellanpudel. Lite trångt, tur att jag ligger still när jag sover.
3, faktiskt. Sen blev Tidus kvar i väntan på kontrollröntgen av sin tå, och Sonics köpare hoppade av i sista minuten (lägligt nog hade jag då grämt mig i 14 dagar över att ha lovat iväg honom...). 3- 4 ska säljas som tränade sen.Nu har jag funderat i flera veckor,visst var det väl så att du "bara" skulle ha sparat 4 valpar?