kantarellkurs intensiv eller utspridd?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare lainen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 009
L

lainen

Jag tänkte gå en kantarellkurs med min hund i sommar.
Den är över en helg fredag lördag söndag.
Men jag har läst någonstans att det inte är någon seriös kurs över en helg bara ,utan att man ska gå sånna kurser vid flera tillfällen.

någon som vet?

Sv: kantarellkurs intensiv eller utspridd?

Det var det märkligaste jag hört.

Jag har tredagarskurser i kantarellsök, då lägger jag fram verktygen för att själv kunna jobba vidare.
Skulle jag ha en typ 10-gångerskurs så skulle vi ju rent praktiskt vara ute och plocka kantareller. Så olika saker liksom. Det är nog mer hur man är som människa och hur mycket man har tränat hund. Vissa vill bara ha reda på i vilken riktning man ska träna, då passar helgkursen utmärkt. Och vissa vill verkligen umgås och vara ute i skogen och plocka svamp.

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 510
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
651
Senast: Grazing
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 199
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 261
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka