Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här tråden är ett utmärkt exempel på varför människor med avvikande utseende drar sig för att vistas bland folk.
Den ger också svar på det märkliga i att folk tisslar, viskar och tasslar när de ser någon som inte passar in i den gängse utseendenormen!
Innan ni skräms och förfasas och tackar Gud för att just ni fick barn med normala utseenden så tänk på att bakom ansiktet finns en människa med precis samma känslor som du och jag!
Om ett UL nu skulle kunna påvisa ett avvikande yttre skulle ni göra abort då?
Även om barnet f.ö är friskt?
Den här tråden är ett utmärkt exempel på varför människor med avvikande utseende drar sig för att vistas bland folk.
Den ger också svar på det märkliga i att folk tisslar, viskar och tasslar när de ser någon som inte passar in i den gängse utseendenormen!
Innan ni skräms och förfasas och tackar Gud för att just ni fick barn med normala utseenden så tänk på att bakom ansiktet finns en människa med precis samma känslor som du och jag!
Om ett UL nu skulle kunna påvisa ett avvikande yttre skulle ni göra abort då?
Även om barnet f.ö är friskt?
Här är en människa som efter en brandexplosion blev en "den".
http://www.pan.se/lasse.html
Blir ledsen när jag ser tråden och vissa inlägg...
Jag förfasas inte över barnets utssende, utan att den viks ut på internet på det sättet.... Sedan blev jag väldigt ledsen när jag såg att bebis fick ligga på golvet och äta, ingen som höll den i sin famn när den äter.....
Jag förfasas inte över barnets utssende, utan att den viks ut på internet på det sättet.... Sedan blev jag väldigt ledsen när jag såg att bebis fick ligga på golvet och äta, ingen som höll den i sin famn när den äter.....
Min första tanke var "lilla hjärtat", moderskänslorna slog i taket.
Hoppas liten bebis inte har ont.
samma här.
Stackars liten, bara bebisen inte har ont...
Min första tanke var "lilla hjärtat", moderskänslorna slog i taket.
Hoppas liten bebis inte har ont.