Sv: Känner mig totalt utbränd av min familj...
TS har många trådar...
Varför skapa trådar som skriker efter hjälp, råd och tips, om man ändå bara tänker skita i vad folk skriver? Det är ju verkligen ohyfsat om något, att slösa på andra människors engagemang och tid.
Det finns väldigt många kloka och livserfarna människor på Bukefalos, med lite ödmjukhet kan man få så otroligt mycket tillbaka. Människor här erbjuder både bostäder, stallplatser, vänskap, kunskap, stöd, pengar och mycket annat när behoven har funnits hos andra. Jag har sett flera sådana trådar under mina år här, otroligt givmilt och jag blir rörd varje gång.
Men ska man bära offerkofta blir folk i regel bara less, inklusive jag själv blir det.
*KL*
Förstår mig inte på folk! Hur kan ni utifrån en tråd bedöma en människas situation?! Det är råd ni ger henne, men enligt er själva anser ni mer att det är tillsägelser och dylik.
Det är väl upp till var och en att avgöra vad man ska göra med sitt liv, vilka vägar man ska välja o.s.v. Tycker gott att flertals av er ska SKÄMMAS! Först ge "råd" (i vissa fall, tillsägelse) och sedan blir förbannade över att Mallju inte väljer just era råd?! Men snälla...
Detta vänder sig till flera personer i tråden, dock inte alla: SNÄLLA, VÄX UPP! Så gör ni allmänheten en tjänst!
TS har många trådar...
Varför skapa trådar som skriker efter hjälp, råd och tips, om man ändå bara tänker skita i vad folk skriver? Det är ju verkligen ohyfsat om något, att slösa på andra människors engagemang och tid.
Det finns väldigt många kloka och livserfarna människor på Bukefalos, med lite ödmjukhet kan man få så otroligt mycket tillbaka. Människor här erbjuder både bostäder, stallplatser, vänskap, kunskap, stöd, pengar och mycket annat när behoven har funnits hos andra. Jag har sett flera sådana trådar under mina år här, otroligt givmilt och jag blir rörd varje gång.
Men ska man bära offerkofta blir folk i regel bara less, inklusive jag själv blir det.