Jag flytta till Tyskland för att slippa bo hemma och leva på min mamma och har skrivit till henne utan att få svar. Verkar inte bry sig. Min mamma är inte glad för utlänningar och jag hade ju med mig min turkiska pojkvän hem som hela familjen kränkte. Nu säger hon att hon va på sjukhuset och det var en jävla neger som undersökte henne. Då fråga jag jaha så det betyder han är dålig eller? Hon bara de har jag inte sagt han var helt ok.. Sen hör jag min bror fråga hur de går med muslim jäveln... Ytterst roligt att prata med dem.. Sen säger min mamma att hon inte vill jag ska komma tillbaka.. Jag sa du behöver inte oroa dig ni ska slippa mig hela bunten!!
Vad gör jag nu? Bor här med min hund.. Detta är inget jobb för evigt .. Ganska ensamt och jobbar i princip själv eller med äldre folk. Bor mitt ute på landet. Funderar på att åka till något häst turist ställe nästa år typ Italien Spanien nått sånt.. Hunden är ju resvan sen tidigare.
Men fy har så ont i hjärtat att min mamma är glad för jag är borta
Vad gör jag nu? Bor här med min hund.. Detta är inget jobb för evigt .. Ganska ensamt och jobbar i princip själv eller med äldre folk. Bor mitt ute på landet. Funderar på att åka till något häst turist ställe nästa år typ Italien Spanien nått sånt.. Hunden är ju resvan sen tidigare.
Men fy har så ont i hjärtat att min mamma är glad för jag är borta