H
Hemlig21
Tro mig. Du kommer det. Jag har läst varenda inlägg i tråden och det du berättat om er historik gör att risken är han redan tycker det och han har uttalat en del åt det hållet när du refererat vad han sagt om ditt beteende.
Men fortsätter du med MINSTA kontakt nu så är du helt garanterat väl inom riskzonen att framstå som det.
Igen - det finns INGA legitima skäl att kontakta honom överhuvudtaget igen. INGA. Det kommet enbart drabba dig negativt.
Och ja att inte förstå, inte få veta och inte få förklarat suger. Det är vidrigt. Men hade han velat du skulle förstå oav hade du det nu. Och risken är jättestor att han är VÄL medveten hur jobbigt det är. Och just därför väljer att inte förklara. För han har dig på kroken så länge han inte gör det.
Nej det gör väl egentligen inte det. Ja han vet ju redan hur jag känner inför det men valt att inte svara såsom han skulle sa han utan vara försvinna i allafall. Han ville vara kompis men jag fick acceptera att han jobbade så mycket att det kunde ta en ”liten stund” innan han svarade. Och borta var han ju igen. Så egentligen har han väl sagt sitt där.
Senast förra veckan alltså efter denna tysta månad så pratade vi ganska mycket som vänner. Jobbade samma pass så han skulle komma på kaffe till mig där jag är. Men för mig kändes det inte bra med alla obesvarade frågor, så jag undrade hur han tänkte och fick vara skrattamileys tillbaka. Jag bjöd han aldrig på kaffe, kände att jag inte ville. Däremot hjälpte han mig med en sak, och då gjorde vi det vi skulle, men han tittade aldrig på mig när vi jobbade, sa inget och fick brått iväg. Likadan var han under sin tysta månad, när jag frågade varför sa han att det ju var upp till mig att säga hej... skitskum. Men när jag läser det jag skriver så förstår jag bättre