Känner mig hemsk för att jag tänker på det...

Sv: Känner mig hemsk för att jag tänker på det...

Världens bästa julklapp fick jag!! :love: :love: :love:

Allt som behövdes var ite tid, men ett tag kändes det bara så hopplöst. Visst gruffar Lady fortfarande över småsaker, ska till exempel ha alla ben som finns... Men hon verkar ha förstått att Nemi ska stanna, och att det är rätt trevligt med en polare :banana:

IMG_0393.jpg


IMG_0397.jpg


IMG_0400.jpg
 
Sv: Känner mig hemsk för att jag tänker på det...

Så fina de är!

Dobermann är bäst.. :angel: :D
 
Sv: Känner mig hemsk för att jag tänker på det...

Har du någon själv? Dobermann?

Nej men jag har haft.. han dog i somras. :(
Sen ville sambon ha en vit herdehund istället för dobermann så vi köpte en vit herdehund. Men om några år ska jag ha dobermann igen! Jag trodde att det skulle kunna kännas lika bra med en annan ras men jag verkar vara fast i dobermannträsket. ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 215
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 318
Senast: Hellhound
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 201
Senast: Acto
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 659
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp