Kaningodis

P

Pretty

Hejsan, jag har ett litet problem, jag vet inte vad jag ska ge min kanin för godis :angel: Dettta kanske inte är ett problem för så många men jag vill ha något som ingen kanin kan motstå, något litet som går snabbt att äta upp och något som inte ruttnar. Vad får din kanin för godis? Kanske ska brova med torkade bananer?? :idea:

Sv: Kaningodis

Själv så ger jag mina torkade bananer, är otroligt upskattat och till och med min kräsnaste kanin älskar det :) Plus att det kan stå praktiskt taget hur länge som helst.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska flytta till hus där det inte finns torktumlare. Det är tveksamt om det ens får plats en (huset är litet). Jag har tvättmaskin i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 279
Senast: hollypolly
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 352
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar