Sv: Kandar

bra kvalitee men du hittar den flera 100kr billigare på andra ställen..

Använd sökfunktionen här på buke så hittar du sjukt många German Line kandar-trådar ;)! Allt från bilder på andras hästar (inkl. mina, har två som jag är mkt nöjda med) och många kommentarer :bump:.
Sök! :D

Tycker det är himla snyggt !
Har oxå sett det billigare på andra ställen.

var frågan verkligen såååå rolig??? :crazy:

billigare på hastshopen.se

det är fint, men väldigt korta sidostycken så funkar inte om hästen är stor...

Får jag bara fråga fast jag vet att det nog varit uppe i de tidigare trådarna! - Hur är den BRUNA färgen (vet att du har ett sånt) Jag vill nämligen ha ett brunt-mörkbrunt! INTE rödbrunt, nougat, havanna tabacco eller såna nyanser!!
Vad tror du kan jag klippa till???!!!;)

Liknande trådar

Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 374
Senast: tuaphua
·
Gnägg Hej kanske blir en luddig tråd! Och hoppas jag lagt den under rätt prefix :) Jag har inga planer på att köpa ridhäst igen, i alla fall...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 559
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hejsan! Snabb info om mig: c 160cm kort, väger ej mycket. Vill ut och tävla i främst dressyr men även lite hoppning men främst en del...
Svar
5
· Visningar
1 321
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 047
Senast: Anonym_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård