Kan spån vara farligt? (snabba svar önskas)

Sv: Kan spån vara farligt? (snabba svar önskas)

Jag håller med och blir förvånad över många svar i tråden . Hästar äter normalt inte spån nej , men de äter heller inte normalt impregnerade trädstolp, ensilsage plast eller nät , eller för den delen ngt annat mindre lämpligt men man brukar vara noga med att inte ta chansen om man vet att ngt är giftigt . Konstigt att det inte räknas gällande strö i boxen ?

Sv: Kan spån vara farligt? (snabba svar önskas)

Impregnerade stolp är det väl dock en och annan som ger sig på utan att påverkas, inga mängder men dock.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 621
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 461
Senast: Wille
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: a1agnlju
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 280
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka