Kan man odla ögonbryn?

Csillag

Trådstartare
Mina ögonbryn är tunna, tråkiga och har en ful form så hade gärna odlat lite med hjälp av en mirakelkräm om det nu finns, någon som vet?
 
Sv: Kan man odla ögonbryn?

Har för mig att man kan använda tex x-lash som ger tjockare och längre ögonfransar, på ögonbrynen också :)
 
Sv: Kan man odla ögonbryn?

Du kan få mina buskar!
Mina ögonfransar och ögonbryn växer som ogräs. Noppar jag ögonbrynen så märks det knappt en till två dagar senare. :(

Men som tidigare skrev så finns det bla x-lash och en mängd andra liknande i priser från 99kr till oändligt höga priser.

Har även hört att bland annat vaselin ska hjälpa lite.. Ingen aning om det stämmer dock.
 
Sv: Kan man odla ögonbryn?

Ja snälla! ge mig lite!

Men om man använder x-lash får man längre hårstrån då också? För det vill jag ju inte ha :p
 
Sv: Kan man odla ögonbryn?

Har sett en välkänd sminkbloggerska använda sånt där ögonfransserum på ögonbrynen med bra resultat :)
Om hårstråna blir för långa (vilket jag inte tror, tror det bara blir "normalt"?) är det ju bara och ansa!
 
Sv: Kan man odla ögonbryn?

Om man färgar så får man helt plötsligt massor med buskar, märkte jag.. :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
431
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 010
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 473
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp