Kan man ha de bättre *massa kort*

Denver

Trådstartare
På besök hemma hos mamma efter sista rundan ser det ut så här. 5 olika raser och 5 olika åldrar. :love:

Bild023.jpg

Bild022.jpg

Bild021.jpg

Bild020.jpg

Bild019.jpg

Sen kan man oxå försöka att tugga ben på det här sättet :D

Bild013-1.jpg

Sv: Kan man ha de bättre *massa kort*

Jättefin Papillon :love:
Vet du vilken kennel den kommer ifrån? :)

Jooo. Fast den femte ser ju rätt nerdrogad ut... :D ;)

haha, tänk då när basseten var hos veterinären här i stan första gången och låg precis likadant i rummet. Veterinärassitenten kommer in och frågar oss om han dött, jag och mamma tittar på Riggo som han heter och utbrister båda två "nej, han är sån". Hon frågade oss om han var sjuk återigen svarade vi "nej, han är så lugn".
Nu är Riggo välkänd på veterinärstation och alla tycker att det är underbart med en så lugn hund :D

Han heter Stinsens Tenor är 10½. Tog han som omplacering för 3 år sen då var han nästan folkilsken. Idag är han världens underbaraste hund. Men han styrde sin förra familj med järnhand.

Han heter Stinsens Tenor är 10½. Tog han som omplacering för 3 år sen då var han nästan folkilsken. Idag är han världens underbaraste hund. Men han styrde sin förra familj med järnhand.

Jo, dom tenderar att bli så om man inte har pli på dom! Stinsen..det är alltså kennelnamnet?

Japp Stinsens är kennel namnet. Ringde dom efter jag tagit över Jerry dom blev jätteglada över att jag ringde dom. Dom hade ingen aning om att ägarna till Jerry hade gjort sig av med honom. Liten kennel har inte haft så många kullar.

Ja hjälp han var som en riktigt lejon när jag fick hem honom, räckte man tittade på han så blev han helt galen. Men som sagt idag får jag göra (nästan) allt med honom. Han var ju ändå 7½ när jag tog han så de släpper väl aldrig helt. Han är ju terrier :D

jättesött :)
Måste fråga, hunden på andra kortet, är det en amstaff? Eller vad är det för ras?
vad är den stora hunden för ras? :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 954
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 793
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka