Kan inte göra inlägg i grupper på Facebook

Caoimhe

Trådstartare
Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i mina andra grupper, och samma sak där - rutan saknas.

Jag har rensat cache, jag har av- och ominstallerat appen, startat om telefonen, men inget hjälper. Jag har fortfarande inte möjlighet att skriva i någon av de grupper jag är med i.

Någon som har tips på lösning?
 
Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i mina andra grupper, och samma sak där - rutan saknas.

Jag har rensat cache, jag har av- och ominstallerat appen, startat om telefonen, men inget hjälper. Jag har fortfarande inte möjlighet att skriva i någon av de grupper jag är med i.

Någon som har tips på lösning?

Har du testat att logga in via webbsidan? Om du skulle få samma problem där så kan det ju vara något med Facebook eller ditt konto.
 
Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i mina andra grupper, och samma sak där - rutan saknas.

Jag har rensat cache, jag har av- och ominstallerat appen, startat om telefonen, men inget hjälper. Jag har fortfarande inte möjlighet att skriva i någon av de grupper jag är med i.

Någon som har tips på lösning?
Jag hade jättebekymme med internet igår.Segt och uselt.
Bukefalos funkade halvdant och SVTverkade blockat, gick inte att öppna. Idag är det som vanligt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 779
Senast: __sofia__
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 796
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp