kan ett grav.test visa fel?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: kan ett grav.test visa fel?

Realist: Då måste man ju få en smärre chock??!!:eek:
 
Sv: kan ett grav.test visa fel?

ameo skrev:
Man kan inte räkna med att enbart få de svar man VILL ha på ett diskussionsforum.
Så som du formulerade dig så förstår jag absolut att det tolkades så. Läs igenom det själv, som om någon annan skrivit det...

Alldeles för många slarvar och "det händer inte mig"-attityden är för vanlig... kom ihåg det innan du exploderar över folks reaktioner här ;)

Jooo, iofs men jag blir lätt arg om folk påstår vissa saker utan att ens ta reda på fakta.Klart att man kan få andra reaktioner än vad man vill ha, men hur svårt är det att bara fråga hur man tänker??

Man behöver inte alltid hugga på folk hur lätt som helst ;)
Iofs så tog jag inte åt mig så mkt ändå :angel: ...utan blev mest bara irriterad över folks reaktioner utan att ha tagit reda på fakta.
 
Sv: kan ett grav.test visa fel?

Jag frågade.

Du får helt enkelt lära dig att skriva fakta i så fall. För som du skrev ifrån början så kunde iallafall jag inte tolka det annat än som slarv och oansvar.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: Modest
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 751
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 810
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 644
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp