Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja man får verkligen hoppas att det närmar sig!
Om den inte kommer inom tre dagar blir jag säkerligen: .
Kan dom inte ta och klämma ut de små liven snart?
Och jag väntar också med spänning på din fölis, det är så spännande att logga in och kasta sig in på avel och titta om hon klämt ut den, men icke ännu...
fast på sätt å vis är jag lite glad att jag kom när allt va klart å hon redan va på benen, annars hade jag oroat mej som bara den tills allt va under kontroll
Dag 345 - inget föl än... Hade en lugn natt med endast endel grävande i boxen, rejäla vaxproppar i morse och mjölken som lite utspädd lättmjölk... med hennes fart kan det ta 3 dagar till (eller mer :smirk
Slemproppen gick någon gång i går eftermiddag... alltid något.
Jo, snigelfart kan man nog verkligen kalla det . Hur kan det gå så himla långsamt? Har sagt i två veckor nu att det borde inte ta mer än 4 - 5 dagar nu... Bara att inse att det säkert tar en vecka till minst
Jag som var så säker på att jag skulle på ett majföl. Nu verkar det bli juniföl ist.
För jag har verkligen svårt att tro att Queen skulle kläcka ur sig före midnatt.
Men under har ju skett förr.
Jo, sova måste man ju också göra, har väl en vaknatt framför sig någonstans!
Hästarna beter sig väldigt konstigt i hagen. Min märr har mopsat upp sig mot ledarstoet vilket hon ALDRIG gör annars, det KAN INTE vara långt kvar nu. (eller )
Skola & Jobb Utbildning kan definitivt avgöra en sån sak inom vissa yrken, kan till exempel vara avtal som säger att personer med en viss utbildning...