Kan det var på G eller...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja man får verkligen hoppas att det närmar sig! :crazy:
Om den inte kommer inom tre dagar blir jag säkerligen: :crazy: .
Kan dom inte ta och klämma ut de små liven snart?

Och jag väntar också med spänning på din fölis, det är så spännande att logga in och kasta sig in på avel och titta om hon klämt ut den, men icke ännu...

men snart, snart snart hoppas jag :)

Jag får gratta dig här oxå! :D

Synd att du missade fölningen bara. Det är så underbart att få se på! :love:

Nej, nu ska du inte tappa något hopp!!
Fölisen kommer ut så fort den är färdig! ;)

Den kommer vilken dag som helst nu! Jag lovar!! :D

fast på sätt å vis är jag lite glad att jag kom när allt va klart å hon redan va på benen, annars hade jag oroat mej som bara den tills allt va under kontroll :p

Verkar inte bli nått inatt heller. Queen har nyss legat. :(

Rosella o Grimman, inte hört från er på ett tag?
Hur går det? Har era fölat?

Nyss nere och kollade för natten. Juvret hade minskat och bara klar vätska fortfarande :(

Jag ger mig katten på att hon tar mig på sängen i alla fall den jäkla tjockisen :rofl:

Dag 345 - inget föl än... Hade en lugn natt med endast endel grävande i boxen, rejäla vaxproppar i morse och mjölken som lite utspädd lättmjölk... med hennes fart kan det ta 3 dagar till (eller mer :smirk:)

Slemproppen gick någon gång i går eftermiddag... :) alltid något.

Låter verkligen som om det borde vara på G för din nu... Om hon kunde ta o öka snigelfarten lite. ;)

Inget nytt här heller. Så luuuugnt. :crazy:

Nehe, inte du heller. Verkar hon vara på gång annars?

Var är CosmicQueen någonstans då? Tänk om hon fått något? Brukar inte hon vara ganska tidig? Eller håller hon oss på sträckbänken? ;)

Nämen där var du ju... när man talar om trollen ;) , Så du fick inte heller föl inatt du :smirk:.

Jo, snigelfart kan man nog verkligen kalla det :D . Hur kan det gå så himla långsamt? Har sagt i två veckor nu att det borde inte ta mer än 4 - 5 dagar nu... :crazy: Bara att inse att det säkert tar en vecka till minst :p

Nä, inget föl här heller. :(

Sprang ut vid 6 imorse o kollade juver osv, inget nytt. :crazy: Sedan gick jag in o tog sovmorgon. Nyss vaknat. ;)

:rofl: :rofl:
Ingen brådska här inte. ;)

Jag som var så säker på att jag skulle på ett majföl. Nu verkar det bli juniföl ist.
För jag har verkligen svårt att tro att Queen skulle kläcka ur sig före midnatt.
Men under har ju skett förr. ;)

Fast ett 1 juni föl skulle sitta fint. :D

Jo, sova måste man ju också göra, har väl en vaknatt framför sig någonstans!
Hästarna beter sig väldigt konstigt i hagen. Min märr har mopsat upp sig mot ledarstoet vilket hon ALDRIG gör annars, det KAN INTE vara långt kvar nu. (eller :confused:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Avel Mitt sto håller mig på sträckbänken! Inatt trodde jag det var dags, men inte då. Vid 23tiden när jag släckte och tittade till henne var...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
19 591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat