Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite avhängigt av spökerierna80 sidor/1600 inlägg nu...
Blir leken klar före 2000 inlägg??
@cirkus vad är det som gör att du tycker det är tydligt att Dentaku är god?
Att både FiaM och Habina röstade på Dentaku är ju också intressant, men samtidigt verkar en del väldigt säkra på hennes godhet fast jag inte fattar varför? Den omtalade rösten från q4 på dentaku från dag ett kanske var ett "alibi" ändå? Trodde inte på det tidigare men jag vet inte.
Jag känner att jag måste börja om lite från början. Igen. Det här med att det finns både förhäxningar och förtrollningar att ta hänsyn till ställer ju till det lite men jag måste ändå ta än närmare titt på röstlistorna, jag har varit alldeles för dålig på det känner jag.
Vad är det som gör att du släpper dina funderingar om @Niyama helt plötsligt?
I så fall borde jag sitta i lyan jämt!6. Idahoe - Glider under radar och min erfarenhet av Idahoe är att hon har svårt att hitta teorier när hon sitter i lyan. Men jag vet inte.
I så fall borde jag sitta i lyan jämt!
10. Niyama - Vad ska man göra av Niyama? Hennes uttalade försvar av onda som åkt, en ärligt förvirrad god eller en ond som försvarar sina kumpaner? Niyama borde inte göra så. Men är det så utstuderat att hon ändå gör det?
Jag håller med dig @Snurrfian - jag har också svårt att fatta varför fio går på sådant om Idahoe, känns som om det finns hetare kandidater och jag har också tänkt tanken att hon kan vara trollad att rösta där.