Skulle vara om hon hon fått ett paket. Men brevis hann väl baa dela ut ett och jag tror inte att hon fick det.
Vad för info skulle hon kunna sitta på?
Hon skulle kunna vara besserwisser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vara om hon hon fått ett paket. Men brevis hann väl baa dela ut ett och jag tror inte att hon fick det.
Vad för info skulle hon kunna sitta på?
Hm. kan fio veta något?
Jag tror nog ändå inte att hon är trollad. Hon har lagt ner mycket möda på sina teorier, skulle man göra det så besvärligt för sig om man var trollad?
Fast vad vet Besserwissern? I bästa fall om någon är hob eller inte. Säger det så mycket? Jag tror inte det. Det finns tre hober kvar i spelet på tio roller. Man kan veta att någon skulle kunna vara Gollum eller inte, men mycket annat kan man inte veta.
Den vet väl om någon är ulv? Fast gollum kan den väl inte veta?
Mm jag kom ihåg fel.Han får väl veta om de är hobbitar eller inte helt enkelt? Tolkar beskrivningen så iaf.
Återigen, jag hade bara en fruktansvärt kort stund på mig att rösta iom att jag kom snabbt in i leken! Bättre kan du!Den jag misstänkte mest igår var Koppen och det har inte ändrats. Jag litar inte på Niyama heller men om hon är ond känns hon mer som spionen och jag tror det är bäst att ta ulv först.
Koppen är misstänkt främst pga att hon var med och lynchade Bsf, och jag ser henne som mest trolig ulv av dem. Även Habina trodde på Koppen som ulv.
Gabby_ Ossi röstar på Koppen
Den vet väl om någon är ulv? Fast gollum kan den väl inte veta?
PrecisJag gillar inte trollade röster. Man vet ju inte vem man kan lita på.