Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror nog ändå inte att hon är trollad. Hon har lagt ner mycket möda på sina teorier, skulle man göra det så besvärligt för sig om man var trollad?

Pja, jag vet inte.
Frågan är i så fall vad som gör henne så säker?
Jag tror inte hon kan ha någon extrainfo om hon inte är den onda spionen och i så fall kanske hon vet något om Idahoe som gör henne väldigt god och det är därför som hon så enträget vill ha ut henne.

Satan - en jävla ond spion till...

Men jag tror faktiskt fio har en annan roll.

Hon skulle kunna vara besserwisser?

Fast vad vet Besserwissern? I bästa fall om någon är hob eller inte. Säger det så mycket? Jag tror inte det. Det finns tre hober kvar i spelet på tio roller. Man kan veta att någon skulle kunna vara Gollum eller inte, men mycket annat kan man inte veta.

Fast vad vet Besserwissern? I bästa fall om någon är hob eller inte. Säger det så mycket? Jag tror inte det. Det finns tre hober kvar i spelet på tio roller. Man kan veta att någon skulle kunna vara Gollum eller inte, men mycket annat kan man inte veta.

Den vet väl om någon är ulv? Fast gollum kan den väl inte veta?

DL 5

15:50 Mirtai röstar på Niyama
17:44 fio röstar på Idahoe
18:19 Koppen röstar på Niyama
18:36 Niyama röstar på Koppen
20:25 Dentaku röstar på Koppen
20:51 Klara röstar på Niyama
20:54 Idahoe röstar på Koppen
21:01 Snurrfian röstar på Niyama
21:16 Gabby_Ossi röstar på Koppen

Niyama: 4
Idahoe: 1
Koppen: 4

Den jag misstänkte mest igår var Koppen och det har inte ändrats. Jag litar inte på Niyama heller men om hon är ond känns hon mer som spionen och jag tror det är bäst att ta ulv först.

Koppen är misstänkt främst pga att hon var med och lynchade Bsf, och jag ser henne som mest trolig ulv av dem. Även Habina trodde på Koppen som ulv.

Gabby_ Ossi röstar på Koppen
Återigen, jag hade bara en fruktansvärt kort stund på mig att rösta iom att jag kom snabbt in i leken! Bättre kan du!

Fy så jobbigt jag tycker att detta är.

Jag måste lägga en röst och jag har ju haft Niyama som potentiell ond spion rätt länge, men inte så trolig ulv. Framför allt för sitt agerande att följa ga's röstning och på så vis visa upp sig som onda spionen. Jag kommer inte fram till något jag tror på mer.

En grej till - den jag tror är Gollum då'rå har också röstat på Niyama och då känns det bättre att rösta på den jag tror på som spion (samma som den jag tror är Gollum har röstat på) för om den andra uppe för lynch som mkt väl kan vara ulv och har ringen riskeras det att Gollum får ringen

cirkus röstar på Niyama

Jaja, nu får ni väl troligtvis se min roll snart. Men kika på vilka som var med och räddade Bollen och vilka som nu försöker rädda Koppen, om jag nu dör.

DL 5

15:50 Mirtai röstar på Niyama
17:44 fio röstar på Idahoe
18:19 Koppen röstar på Niyama
18:36 Niyama röstar på Koppen
20:25 Dentaku röstar på Koppen
20:51 Klara röstar på Niyama
20:54 Idahoe röstar på Koppen
21:01 Snurrfian röstar på Niyama
21:16 Gabby_Ossi röstar på Koppen
21:27 cirkus röstar på Niyama
21:30 fio ändrar röst till Koppen