Fan jag kanske blev sen. Min mobil dog och fick tafsar åt mig @Novali01 s men var Fan tvungen att logga ut och ha mig...faaan
Du hann.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan jag kanske blev sen. Min mobil dog och fick tafsar åt mig @Novali01 s men var Fan tvungen att logga ut och ha mig...faaan
Det borde lära dig att inte käka middag med @dengamlafärgblindatanten ...Fan jag kanske blev sen. Min mobil dog och fick tafsar åt mig @Novali01 s men var Fan tvungen att logga ut och ha mig...faaan
Den står som postad 21:30. Det brukar väl räknas som i tid? @Lobelia @PaddingtonFan jag kanske blev sen. Min mobil dog och fick tafsar åt mig @Novali01 s men var Fan tvungen att logga ut och ha mig...faaan
Ja det ska det.Den står som postad 21:30. Det brukar väl räknas som i tid? @Lobelia @Paddington
Den står som postad 21:30. Det brukar väl räknas som i tid? @Lobelia @Paddington
(Höll på att stava fel, blev nästan Öoblia )
Och jag hatar de dolda rösterna! Har man lynchat någon så har man, inte komma massa smygröster och ändra allt!Jag gillar inte trollade röster. Man vet ju inte vem man kan lita på.
Låter som mig en fredagkvällDen står som postad 21:30. Det brukar väl räknas som i tid? @Lobelia @Paddington
(Höll på att stava fel, blev nästan Öoblia )
Kan man inte ta bort såna roller?Och jag hatar de dolda rösterna! Har man lynchat någon så har man, inte komma massa smygröster och ändra allt!
Det är hon som är kompis med LenaM...Finns det verkligen någon med det användarnamnet.....
Undrar ddetsamma!Men! Varför stoppade hon inte lynchen?
Kan nya ringbäraren stulit förmågan att stoppa en lynch? Men skönt att Gollum åkte åtminstone även om det inte gör mig riktigt så säker på var jag har er andra som jag skulle vilja vara... Hade Niyama varit ulv så skulle det ha blivit så mycket enklare...Men! Varför stoppade hon inte lynchen?
Avskriven!Kan vi iaf avskriva teorin om att jag är Gollum nu?