Okej, jag hade rätt om att Habina var god. Det känns ju bra på ett sätt, samtidigt som det är tråkigt att hon blev käkad - inte minst eftersom ulvarna nu lär ha Ringen.
Frågan är vad som händer med resten av pusslet nu då...
Jag tror fortfarande att Mirtai är Gollum, frågan är om vi trots allt ska offra två lynchar på att få bort Gollum nu redan istället för att riskera att Gollum får tag på Ringen och blir typ omöjlig att bli av med sen? Fast, som någon sagt kan det ju gynna lyan också förstås...
Å andra sidan är det bättre att lyncha Gollum än att lyncha en god.
Niyama var min högst misstänkta imorse. Främst baserat på min teori om Dentaku's röster på henne. Å andra sidan kan ju lyan trollat D i ett försök att få henne att bli misstänkt och lynchad.
Åh, jag vet verkligen inte längre!
@Koppen kan du inte komma med lite tankar, jag skulle gärna höra mer från dig!
fio håller mig som ond. Jag skulle gärna vilja veta varför...
Frågan är om det är vilsen nybörjare eller ulv som spelar på att vara nybörjare?
Frågan är vad som händer med resten av pusslet nu då...
Jag tror fortfarande att Mirtai är Gollum, frågan är om vi trots allt ska offra två lynchar på att få bort Gollum nu redan istället för att riskera att Gollum får tag på Ringen och blir typ omöjlig att bli av med sen? Fast, som någon sagt kan det ju gynna lyan också förstås...
Å andra sidan är det bättre att lyncha Gollum än att lyncha en god.
Niyama var min högst misstänkta imorse. Främst baserat på min teori om Dentaku's röster på henne. Å andra sidan kan ju lyan trollat D i ett försök att få henne att bli misstänkt och lynchad.
Åh, jag vet verkligen inte längre!
@Koppen kan du inte komma med lite tankar, jag skulle gärna höra mer från dig!
fio håller mig som ond. Jag skulle gärna vilja veta varför...
Frågan är om det är vilsen nybörjare eller ulv som spelar på att vara nybörjare?