Jo fast dekallas inte förhäxningar Frodo har en sådan omjag inte minns tokigt.
Just det, förvandling (till en groda) följer med ringen... Då kan det vara det också.
Fast nä förresten, då ska det framgå vid NattDL att någon blivit groda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo fast dekallas inte förhäxningar Frodo har en sådan omjag inte minns tokigt.
Det finns något som LL kallar förhäxning, men den personen måste öppet teoria och rösta på en utvald person (om jag har fattat rätt).Förhäxningar fanns väl inte?
Det finns något som LL kallar förhäxning, men den personen måste öppet teoria och rösta på en utvald person (om jag har fattat rätt).
går tillbaka till min teori från inatt mirtai har en poäng i att jag bara röstar på henne pga bollens agerande så glömmerallt ändrar röst till @Blacksmithfarm
Om det nu inte är så att Bsf är ulv också
Om Bsf är i lyan och bollen__ är ond spion går det ihop... Gaah.
Är det bäst att ta ulv eller spion då? Ulv tror jag ändå, därför:
Gabby_Ossi röstar på Blacksmithfarm
Det saknas någon på värdshuset, en korpulent godmodig och lite glömsk man. Strax efter de underliga sällskapet givit sig av kom han på var han glömt ett av Gandalfs paket, han hade ju haft med det på det där kalaset som han fått äran att anordna för herr Örtplyte, utflykten i det gröna. Barlimann skyndade sig iväg för att hämta det. Strax utan för staden fick han sällskap av en Svartklädd man på en svart häst. Ingen mer såg någonsin Barliman Smörblomma.
Blacksmithfarm var Barliman Smörblomma - Brevbärare
HUR skulle det gå ihop att den onda spionen i så fall lägger en tidig röst på en ulv IDAG?
Just det, förvandling (till en groda) följer med ringen... Då kan det vara det också.
Fast nä förresten, då ska det framgå vid NattDL att någon blivit groda?
Så tolkar jag det?
"En förvandling -Förvandla någon till groda för ett dygn (rösten räknas inte då grodor inte har någon talan). Vid natt DL framgår att det hoppar omkring en groda men inte vem men den drabbade blir informerad och röstar som vanligt. Det kommer även ha chans att synas i eventuell spioninfo i form av "Sam förvandlas till groda"."
Det var ju det jag menade att jag missat Kunde ingen påpekat det innan DL?
Det går inte ihop. Men nu när Bsf inte var ond så tycker jag inte det går ihop med q4 och bollen__s röster heller. Och jag var så fokuserad på det så jag hann inte kolla upp om det fanns andra omständigheter som spräckte min teori . Det måste helt enkelt vara q4 som inte agerat som man kan förvänta sig. För nu förstår jag verkligen inte varför hon röstade på Dentaku och inte Bsf?
Dentaku här har vi en som jag är allvarligt fundersam på. Hennes inlägg om att Blacksmithfarm skulle ha blivit skyddad av ängeln i natt skaver. Att hon inte heller verkar svara på frågor om det gör det inte bättre.
Funderade lite på det där nu och det jag kommer på är attt Q kanske trodde Bsf var får?
Det var ju det jag menade att jag missat Kunde ingen påpekat det innan DL?
Det går inte ihop. Men nu när Bsf inte var ond så tycker jag inte det går ihop med q4 och bollen__s röster heller. Och jag var så fokuserad på det så jag hann inte kolla upp om det fanns andra omständigheter som spräckte min teori . Det måste helt enkelt vara q4 som inte agerat som man kan förvänta sig. För nu förstår jag verkligen inte varför hon röstade på Dentaku och inte Bsf?
Funderade lite på det där nu och det jag kommer på är attt Q kanske trodde Bsf var får?