Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
går tillbaka till min teori från inatt mirtai har en poäng i att jag bara röstar på henne pga bollens agerande så glömmerallt ändrar röst till @Blacksmithfarm

Jag tar tillbaka det där, om alla som har ett par röster vore ulvar så vore det ruskigt smart av en ulv(eller den onda utanför lyan) att lägga en röst på någon av dem,om en ulv endå skulle ryka varför inte skaffa sig alibi samtidigt, det vore ju jättesmart att lägga en avgörande röst då. Så Bollen och bsf kan vara ulvar ihop.(sedan kan de ju givetvis vara goda ihop eller på olika sidor också är väl bäst att påpeka)

Däremot borde de inte vara tvillingar ihop.

tycker glömmerallt känns otroligt skum. Inte för att hon röstar på mig utan för at hon gör det med en väldigt märklig teori! Om hon nu anser Bollen vara ond är det väl bättre att rösta på henne än att få det till att jag är ond för att Bollen följer min teori?

Teorin bygger väl på att du är ulv och bollen får, dvs bättre att rösta på den man tror är ulv.

Så dök det upp sånt som jag trodde jag hade tagit bort, jag skrev aldrig det inlägget @Habina eftersom LenaH hade rett ut det i sitt inlägg. :D

Även om du ändrade för sent blev du just lite skummare :p

För att jag lyssnade på Mirtai, eller för att jag bestämnde mig för att Bsf var skummare eller. Jag tor absolut någon av dem är ulv om Bollen är spion frågan är bara vem:cautious: skulle inte förvåna mig om bollen inte alls är spion heller jag har dålig koll nu känner jag:cool:

Va? Fattar nada...
Alltså jag trodde att jag lyckades få med det precis efter mitt förra något förvirrade inlägg, det dök upp sånt som jag hade tänkt skriva och trodde att jag hade tagit bort eftersom jag såg att LenaH hade rett ut det och jag inte behövde lägga mig i, nu kom det med i alla fall... Jag gillar inte autospar... :cautious:

Röstlista DL 2

17.00 Dentaku röstar på bollen__
17.20 cirkus röstar på glömmerallt
17.56 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
19:10 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20.44 Niyama röstar på Mirtai
21.00 fio röstar på bollen__
21:11 Habina röstar på bollen__
21:17 Klara röstar på glömmerallt
21:18 Mirtai röstar på Bollen
21:18 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm

21.21 Glömmerallt röstar på Mirtai