Snurrfian
Moderator
Ja så vitt jag kan se!Är det här den korrekta listan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja så vitt jag kan se!Är det här den korrekta listan?
För att jag lyssnade på Mirtai, eller för att jag bestämnde mig för att Bsf var skummare eller. Jag tor absolut någon av dem är ulv om Bollen är spion frågan är bara vem skulle inte förvåna mig om bollen inte alls är spion heller jag har dålig koll nu känner jag
Att BSF var skummare. Varför skulle BSF vara ulv om Bollen är spion? ÄR bollen spion tror jag inte BSF är ulv, varför som ond spion jobba hårt för att lyncha en ulv?!
Att det ju är ganska misslyckat att följa någon för att hinta till lyan om man väljer fel person att följaEh va hur menar du nu?
Är det här den korrekta listan?
Att BSF var skummare. Varför skulle BSF vara ulv om Bollen är spion? ÄR bollen spion tror jag inte BSF är ulv, varför som ond spion jobba hårt för att lyncha en ulv?!
Att det ju är ganska misslyckat att följa någon för att hinta till lyan om man väljer fel person att följa
Här håller jag med dig. Varför skulle en ond bollen rädda Q genom att offra en ond Bsf? Dels är det ju väldigt utstickande, och dels misslyckades det ju eftersom en god la en extraröst på Q. Q var ju inte en av de onda med specialkraft, hade hon varit det hade jag kanske tänkt annorlunda.
Men
Verkar som om det varit extraröst alternativt förhäxning i spel?
Förhäxningar fanns väl inte?
Min teori var ju att flera ulvar var uppe för lynch och om en ulv då ändå skulle ryka så hade det ju varit jättesmart av en ulv/får(ondspion) att utnyttja tillfället för att skaffa sig själv alibi. Hade Bsf rykt och varit ond så hade ju den som la avgörande rösten i princip blivit godförklarad.
Förhäxningar fanns väl inte?
Det skrev jag ju en teori om igår och citera den i mitt röstnlägg, är det något i teorin som är oklart får du nog försöka peka på vad så ska jag försöka utveckla?