Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att jag lyssnade på Mirtai, eller för att jag bestämnde mig för att Bsf var skummare eller. Jag tor absolut någon av dem är ulv om Bollen är spion frågan är bara vem:cautious: skulle inte förvåna mig om bollen inte alls är spion heller jag har dålig koll nu känner jag:cool:

Att BSF var skummare. Varför skulle BSF vara ulv om Bollen är spion? ÄR bollen spion tror jag inte BSF är ulv, varför som ond spion jobba hårt för att lyncha en ulv?!

Jag hatar när datorn bestämmer sig för att lägga av just vid fel tidpunkt. Var inte ens säker på att jag fick iväg min röst, men det var ju tur att det gick. Även om jag inte är nöjd med rösten. :crazy:

Att BSF var skummare. Varför skulle BSF vara ulv om Bollen är spion? ÄR bollen spion tror jag inte BSF är ulv, varför som ond spion jobba hårt för att lyncha en ulv?!

Det skrev jag ju en teori om igår och citera den i mitt röstnlägg, är det något i teorin som är oklart får du nog försöka peka på vad så ska jag försöka utveckla?

Här håller jag med dig. Varför skulle en ond bollen rädda Q genom att offra en ond Bsf? Dels är det ju väldigt utstickande, och dels misslyckades det ju eftersom en god la en extraröst på Q. Q var ju inte en av de onda med specialkraft, hade hon varit det hade jag kanske tänkt annorlunda.

Det saknas någon på värdshuset, en korpulent godmodig och lite glömsk man. Strax efter de underliga sällskapet givit sig av kom han på var han glömt ett av Gandalfs paket, han hade ju haft med det på det där kalaset som han fått äran att anordna för herr Örtplyte, utflykten i det gröna. Barlimann skyndade sig iväg för att hämta det. Strax utan för staden fick han sällskap av en Svartklädd man på en svart häst. Ingen mer såg någonsin Barliman Smörblomma.

Blacksmithfarm var Barliman Smörblomma - Brevbärare

Här håller jag med dig. Varför skulle en ond bollen rädda Q genom att offra en ond Bsf? Dels är det ju väldigt utstickande, och dels misslyckades det ju eftersom en god la en extraröst på Q. Q var ju inte en av de onda med specialkraft, hade hon varit det hade jag kanske tänkt annorlunda.

Min teori var ju att flera ulvar var uppe för lynch och om en ulv då ändå skulle ryka så hade det ju varit jättesmart av en ulv/får(ondspion) att utnyttja tillfället för att skaffa sig själv alibi. Hade Bsf rykt och varit ond så hade ju den som la avgörande rösten i princip blivit godförklarad.

Skyller på att jag precis kommit in i leken :cry: är på 60-årsfest och har inte hunnit läsa ifenom 700 inlägg :down::(

Aaargh nej :arghh:

Var rädd att jag gjort ett misstag när jag läste Niyamas och Klaras kommentarer och insåg att jag bara tänkte halvvägs, var så glad när jag tyckte jag löst det att jag inte tänkte ett steg längre. :( Hoppades att bollen__ skulle åka för jag tro ju att hon är ond på något sätt i alla fall... Skit också! :yuck:

Min teori var ju att flera ulvar var uppe för lynch och om en ulv då ändå skulle ryka så hade det ju varit jättesmart av en ulv/får(ondspion) att utnyttja tillfället för att skaffa sig själv alibi. Hade Bsf rykt och varit ond så hade ju den som la avgörande rösten i princip blivit godförklarad.

Just ja, det var så du resonerade igår. (Som sagt, min dator kraschade och nu surfar jag på telefonen samtidigt som jag borstar tänderna, jag gick inte tillbaka och kollade)

I vilket fall vet vi ju nu att det inte var så.

Det skrev jag ju en teori om igår och citera den i mitt röstnlägg, är det något i teorin som är oklart får du nog försöka peka på vad så ska jag försöka utveckla?

Men varför skulle fåret röstat på ulven BSF idag också, tidigt? Nu vet vi att BSF inte var ulv, men jag försöker förstå din teori.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka