Kaiser ox?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Move_Over
  • Startdatum Startdatum
M

Move_Over

Är det nån som kan berätta för mig om Kaiser ox?
Allt som går att veta....stamtavla....temperament.....storlek...resultat...allt?!

Hälsningar Malin

Sv: Kaiser ox?

Underbart temperament har han iallafall.
Och så travar han som en guuuuud :love:

Han är en av mina absoluta favorithingstar faktiskt. Iallafall utseendemästtigt och till show. Han som person menar jag då. Tycker att han är underbar att se på. Och han har ju väldig utstrålning.

Han matchar dock inte mitt sto och så har han lite "dålig" galopp.

Men även fast jag själv inte vill använda honom i avel på min häst så tycker jag att han är väldigt vacker.

kaiser5.jpg

// Anna

Senast ändrad:
Sv: Kaiser ox?

Hm......anledningen till att jag frågar om honom är att jag eventuellt ska köpa en avkomma efter honom..... Därför ville jag veta lite om hans temperament och även storleksmässigt...
Men tack för det jag har fått veta....det har varit till stor hjälp.. :)

Hälsningar Malin

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 489
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 794
Senast: Ninnurur
·
Hundavel & Ras Hej. Jag har en importerad renrasig cane corso, med stamtavla i Rumänien. Bra gener och frisk. Jag har lite funderingar och är...
2
Svar
25
· Visningar
4 946
Senast: Motacilla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 308
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka