Kaffebryggare under 500

AgentCarter

Trådstartare
Sambon fyller 30 och förutom att jag är i princip pank så har jag bara dåligt idéer på presenter till honom.
Men han dricker mycket kaffe så funderar på att skaffa en ny kaffebryggare åt honom, gärna med timer.
Men vad finns det för bra under 500?

Den här ligger liiiite över budget (549 har jag sett den för, låg lite billigare när jag köpte den på GeKås :D ), men den är toppen då kaffet bryggs ner i en termos som man kan bära med sig genom huset/gården/trädgården och den håller kaffet varmt länge :up: !

14263.jpg

Varför? Enklare. Godare kaffe. Har jag hört.
Dricker inte kaffe själv.

Jag dricker mycket kaffe och föredrar klart vanligt bryggkaffe framför allt annat. Varierar ibland med presskanna men går alltid tillbaka till bryggaren efter några användningar.
Smaken är som baken. Eller så är jag inte tillräckligt kultiverad :D

Den här ligger liiiite över budget (549 har jag sett den för, låg lite billigare när jag köpte den på GeKås :D ), men den är toppen då kaffet bryggs ner i en termos som man kan bära med sig genom huset/gården/trädgården och den håller kaffet varmt länge :up: !

14263.jpg
Lite över budget funkar!

Liknande trådar

Relationer Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting. Det kan handla om allt från att jag säger...
Svar
12
· Visningar
935
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama