Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu är jag på jättekonstigt humör. Irriterad och smått ledsen men vet inte varför. FEAR och en energidryck får det bli. Säkert nervös för att gå till arbetsförmedlingen imorgon också. MÅSTE måste måste dit.
Jag betalade 7 600 kr respektive 7 400 kr för mina två senaste par. Förvisso har jag dyr smak på bågar men då jag har glasögon precis all vaken tid känns det ändå som väl spenderade pengar. Jag är egentligen mest tacksam att jag har råd utan att behöva fundera på saken, men fan vad mycket kul man kan göra för fem papp (t.ex. köpa skidor... ).
Just nu försöker jag komma iväg till arbetsförmedlingen och ta mig in i jobbgarantin för unga och boka tid hos VC och är det ens nån idé att åka till ams om man inte har alla sina betyg och arbetsintyg och skit klart? (Ja Lightzone, det är det, iväg med dig nu.)
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.