Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu fascineras jag över att ett litet inlägg på fb om att man är dålig som missar en konsert (ikväll, fantastiskt band, men pengarna kommer inte förrän nästa vecka) kan göra en så ledsen. Och göra att man får så ont i hjärtat.
Orkar inte.
Just nu ligger jag i sängen och är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Har sovit 11timmar. Känns som att jag skulle kunna sova minst tre till. Vadfan?
Edit: och nu, en kvart senare är trycket över bröstet tillbaka, andnöden är ett faktum och hjärtat gör ont. Ska det vara såhär? För jag orkar inte...
Just nu sitter jag och läser mina adoptionspapper från myndigheter/fosterhem i Sydkorea, som jag efter många om och men fått tag i. Står "is a little quick tempered" på två månader. Det börjades visst i tid.
Just nu tittar jag på Adventure Time och undrar när det ska få sluta göra ont i magen och bröstet. ORKAR INTE. Skulle pratat ut med en vän ikväll och förhoppningsvis få bort lite av allt som ligger och gnager men nu kunde han inte... så får vänta till slutet på nästa vecka. Fan också. Kan jag bara få sluta grubbla tills dess?
Nåja, hoppas konserten imorn och helgen hjälper till med att hålla tankarna i styr...
Just nu sitter jag på tåget, som är nästan tre timmar försenat. Jag kommer vara hemma halv e ett i natt. Har tagit hittills fem h att åka halva den sträcka som igår tog fyra h.
Härligt va?
Dessutom har mina eksem gått bananer. De har bestämt sig för att bryta ut på ovansidan av fötterna. AJ
just nu äter jag frukost, jobbar lite samtidigt och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Funderar också på var den utlovade solen och värmen är?
fortfarande molnigt och bara 13 grader, brrrrrr
Just nu läser jag en diskussion på en annons på FB där säljaren just blivit upplyst om att hästen hon säljer är en nordsvensk brukshäst och inte en kallblodstravare, som angivet i annonsen. Svaret var "jaså, vet ingenting, fick höra att den är travare". Mycket fascinerande.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi Har definitivt inte råd med det jag vill men behöver ingen budget för att veta det.
Att skiva kassabok är något som är med sedan jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.