Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför en del människor kallas för annat än de heter.
Att Charlotta eller Liselotte kallas för Lotta osv är ju vanligt. Att Margareta kallas för Greta och Ann-Helen för Lena går väl an men jag tänker på tex Pia som egentligen heter Inger
Har några fler sådana exempel som jag tyvärr inte kommer ihåg just nu.
Jag kan säga att det kan vara väldigt förvirrande när man känner personen privat till ett visst namn och så kommer de in på mitt jobb och ska hämta ut pengar tex och därmed (pga min förvirring?) legitimerar sig med ett helt annat namn.....?
Idag!Om jag ska göra varma mackor med brieost och stuvade kantareller idag eller vänta till imorgon.
Så får det bli! TackIdag!
Idag imorgon i övermorgon...Om jag ska göra varma mackor med brieost och stuvade kantareller idag eller vänta till imorgon.
Eller som personen som presenterar sig som Lars och när du ska mejla personen är det till Karl... Och det är samma person. Obs påhittade namn...Varför en del människor kallas för annat än de heter.
Att Charlotta eller Liselotte kallas för Lotta osv är ju vanligt. Att Margareta kallas för Greta och Ann-Helen för Lena går väl an men jag tänker på tex Pia som egentligen heter Inger
Har några fler sådana exempel som jag tyvärr inte kommer ihåg just nu.
Jag kan säga att det kan vara väldigt förvirrande när man känner personen privat till ett visst namn och så kommer de in på mitt jobb och ska hämta ut pengar tex och därmed (pga min förvirring?) legitimerar sig med ett helt annat namn.....?
Det är nog samma kryp som attackerar ljusslingor !!Huuuuur kan det bli typ 15 knutar på ett elband som prydligt rullats ihop och legat på marken en timme
Är det små troll som knyter trollknutar när jag vänder ryggen till
FörmodligenDet är nog samma kryp som attackerar ljusslingor !!
Herrejävlar. Bil 1 tappar sitt däck som hamnar precis så att bil 2 flyger i luften (och att någon filmar!).Hur kan det bli sån fjäderkraft i ett bildäck precis riktad rakt upp att en hel bil slungas upp i luften på tv-spelsvis.
Jag läste det som att ingen blev allvarligt skadad i olyckan, utan endast lindriga skador - men kan ha missat nåt. (Dashcams är väldigt vanligt i en del länder.)Herrejävlar. Bil 1 tappar sitt däck som hamnar precis så att bil 2 flyger i luften (och att någon filmar!).
Såg ut som om kvinnan i bilen dog också
Aha texten kom upp efter klippet men kanske avsåg nästa klipp då ("woman killed by tire flying off truck in front of her). Hoppas du har rätt!Jag läste det som att ingen blev allvarligt skadad i olyckan, utan endast lindriga skador - men kan ha missat nåt. (Dashcams är väldigt vanligt i en del länder.)
Men just det där att man sitter och kör om lugnt och fint och nästa sekund hänger man 5 meter upp i luften upp och ned utan att ha en susning om vad som egentligen hände.