Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig gjort det men är man normalhändig så borde det inte vara alltför svårt. Finns väl guider på nätet skulle jag tro.Hur svårt kan det vara att kakla själv ovanför diskbänken?
Precis lite så jag tänker.Jag har aldrig gjort det men är man normalhändig så borde det inte vara alltför svårt. Finns väl guider på nätet skulle jag tro.
Det beror på hur mycket man stör sig på om det inte skulle bli 100% rakt.Hur svårt kan det vara att kakla själv ovanför diskbänken?
Har ju laser så rakt borde de kunna bli men Ska inte ha helt raka linjer blir ett mönster.Det beror på hur mycket man stör sig på om det inte skulle bli 100% rakt.
Jag har samma sak. Har lite problem med mitt kortisol så blodsockret dippar när jag blir sjuk och därav blir jag hungrig konstant.När jag blir förkyld (Alltså lite snuvig men inte feber eller särskilt allmänpåverkad) så känner jag mig hungrig och sugen hela tiden och känner mig lite stressad av det. Tog upp det med en kollega som kände precis samma sak. Ingen av oss hade hört det innan men nu funderar jag på om det är vanligt?
Jag tycker att pärmen ändå ser rätt tunn ut. Tänk så många som åker hiss, det måste finnas miljontals relationer där. Den lilla räcker liksom inte till.Just nu funderar jag på vilken typ av relationer som hissar har. De måste vara omfattande eftersom det behövs en hel pärm för att avhandla dem alla. Har faktiskt aldrig vetat att hissrelationer ens existerar och att de uppenbarligen är så noga undersökta.
Visa bifogad fil 115911
Alltså... jag tror att du har missuppfattat det. Det är hissens relationer det handlar om, inte hissåkarnasJag tycker att pärmen ändå ser rätt tunn ut. Tänk så många som åker hiss, det måste finnas miljontals relationer där. Den lilla räcker liksom inte till.
Nej jag förstod precis. Varje hissåkare måste ju ha en relation till hissen på något sätt, annars skulle hissen såklart inte släppa in åkarna i sitt absoluta innersta.Alltså... jag tror att du har missuppfattat det. Det är hissens relationer det handlar om, inte hissåkarnas
Tänk om det handlar om hissens relation till... andra hissar. Så lite vi vetNej jag förstod precis. Varje hissåkare måste ju ha en relation till hissen på något sätt, annars skulle hissen såklart inte släppa in åkarna i sitt absoluta innersta.
Ja oj. Vi måste nog tillsätta en doktorrand till detta projekt känner jag.Tänk om det handlar om hissens relation till... andra hissar. Så lite vi vet
En sak som just slog mig: på fotot ligger en förpackning wettex-trasor på pärmen. VAD betyder det? Tillfällighet eller har det betydelse? Är det hissens relation med disktrasor det handlar om?Ja oj. Vi måste nog tillsätta en doktorrand till detta projekt känner jag.