Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu tristessdricker jag kaffe. Men det är rätt bra att ha det lugnt på jobbet för då hinner jag mentalpausa där i stället, för uppenbarligen hinner jag inte göra det efter jobbet - fått äta middag i bilen senaste veckan :p

(Och folk säger att man inte kan ha en full fritid om man inte har familj och barn :confused:)

Just nu äter vi lite kvällsfika och sedan är det sovdags. Började dagen idag med att gå på begravning för en nära vän till familjen :(
Så idag ska det faktiskt bli skönt att bara få sitta själv en stund.

Just nu är jag tacksam gentemot min snälla kollega. När jag muttrade över en ömmande punkt i ryggen masserade han den lite mindre öm :bow:

Just nu står jag och fryser på perrongen och räknar sekunderna tills mitt tåg kommer. (Varför lämnade jag väntsalen så tidigt?)

Just nu har jag avslutat en alldeles för lång Hemnet-session och ska bara kolla klart på ett avsnitt av Bron innan jag ska ta och krypa till kojs!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Skall inte journalister skriva korrekt svenska i våra tidningar? Är inte det del av deras utbildning? Jag ser felaktig grammatik och... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
4 500
Senast: Badger
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
774
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 259
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 22 23 24
Svar
463
· Visningar
12 807
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka