Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu tristessdricker jag kaffe. Men det är rätt bra att ha det lugnt på jobbet för då hinner jag mentalpausa där i stället, för uppenbarligen hinner jag inte göra det efter jobbet - fått äta middag i bilen senaste veckan :p

(Och folk säger att man inte kan ha en full fritid om man inte har familj och barn :confused:)

Just nu äter vi lite kvällsfika och sedan är det sovdags. Började dagen idag med att gå på begravning för en nära vän till familjen :(
Så idag ska det faktiskt bli skönt att bara få sitta själv en stund.

Just nu är jag tacksam gentemot min snälla kollega. När jag muttrade över en ömmande punkt i ryggen masserade han den lite mindre öm :bow:

Just nu står jag och fryser på perrongen och räknar sekunderna tills mitt tåg kommer. (Varför lämnade jag väntsalen så tidigt?)

Just nu har jag avslutat en alldeles för lång Hemnet-session och ska bara kolla klart på ett avsnitt av Bron innan jag ska ta och krypa till kojs!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 906
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 716
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka