Just nu slappar jag lite efter att ha varit på "herde-bildning" inför lamningen ("nollningen") i höst, är så jäkla taggad! Försöker små-plugga lite och fixa med andra uppgifter jag åtagit mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu äter vi smaskiga donuts
Såna med sylt i mitten? Fasen va sugen jag blev nu!
Låter som en rolig dagJust nu känner jag mig lite skönt trött efter en väldigt flamsig dag på jobbet Vi hade bara två intagna eftersom en var på permission så vi roade oss med att spela pingis, spela biljard, spela yatzy, spela frågespel, lösa korsord, äta munkar och avslutningsvis kast med liten tärning. (Och det sistnämnda innebar alltså att vi hade tävling i vem som kunde kasta tärningen längst bort i korridoren )
Låter som en rolig dag
hahaVi tyckte iaf det själva Det roligaste var nog nästan när kollegan Marcus skulle stila med yatzy-tärningarna, kastade upp dem i luften och böjde sig bakåt för att fånga dem. Det ledde till att han nästan välte baklänges med sin stol vilket garanterat hade utlöst personlarmet. Det hade varit fint att försöka lämna en första föredragning för larmchefen samtidigt som man ligger ner på golvet och vrider sig i skrattplågor
haha
Det hade ju onekligen varit rätt underhållande faktiskt
Kanske inteFrågan är om larmchefen skulle hålla med
Just nu sörjer jag min morbror som jag fått veta har gått bort
Jag kände inte honom så väl men lider med mamma som förlorat sin lillebror och med mina kusiner som förlorat sin pappa.. Känns åtminstone som att han inte led så länge då vi fick veta om hans cancer för någon månad sedan och han verkade ta det med gott mod. Och han dog åtminstone inte ensam då han hade en sjuksköterska hemma hos sig då.
Men ändå, lilla gubben