Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu pratar jag med dejten och spelar Plants vs zombies. Vilket han också gör så vi sitter och pratar om spelet

Just nu funderar jag över varför det är så kallt inne jämt.
Alla element är på, värmepumpen står på 25gr och ändå är det svinkallt :confused::(

Just nu har jag förflyttat mig ut i soffan, hostar och väser så jag tänkte att jag flyttar ut så sambon kan få sova ifred.

Just nu kollar jag på världscupshoppningen från Zürich och på fina Lusitanos som är till salu. Försöker förgäves att stilla min saknad efter hästarna!

Just nu är jag arg över att jag blivit sjuk, igen. Jag som har tid i studion imorgon, är ju inte i skick för att sjunga så här!!

Just nu sitter jag och planerar över hur vi ska ställa den nya soffan! Som vi kunnat köpa tack vare bingo! Tänka sig att det faktiskt går att vinna på de där jädrans lotterna:D (( hade ju förvisso gärna fått spela den där förbaskade färgfemman som man ALDRIG kommer fram till, men en värdetjeck på möbler var inte helt fel det heller när man är fattig student!:D:D))

@LittleJohn Wow! Grattis :D

Själv sitter jag och spånar på hur man kan göra om ett recept på snittar med lax och pepparrot till att bli en hel måltid. Så långt är planen att fylla ut de tänkta tortillabröden med gravad lax, skivad kokt potatis, påstekta cocktailtomater, sallad och en röra på pepparrot, crème fraiche, purjolök och äpple.

Att jag har ett kylskåp fyllt med en massa andra ingredienser som jag egentligen borde äta upp först ignorerar jag för tillfället ;)

Just nu ska jag släpa mig upp till övervåningen så jag kan tvätta håret. Det är verkligen något av det absolut tråkigaste jag vet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar