Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu ligger jag i sängen och bryter två av mina personliga "regler"; jag ska inte plugga i sängen och jag ska inte surfa på laptopen i sängen. Men då jag ej äger någon soffa och inte har lust att sitta på en hård stol så får detta duga.

Just nu äter jag kall fisk på hårdbrödmacka, har ont i hela kroppen, är trött, svettig, stinker.... Ett varmt bad och lite choklad hade suttit fint nu :wtf:;)

Just nu håller jag på att transkribera intervjuer och det är så fruktansvärt tråkigt att jag vill dööö. Aaah. Kaffe?

Sitter och känner att jag borde utnyttja den dryga timman jag har till kvällens middag på ett mer effektivt sätt än att slösurfa på Buke.... :p

Just nu kollar jag på Masterchef Canada. Förtjänar en kväll i soffan efter att ha ridit pytteponny i ösregn och blåst och sen sprungit en vända i samma ösregn och blåst.

Just nu klurar jag på om jag ska skicka efter ett par jeans eller två. Insåg idag att jag har 1 par byxor (annat än mjukisbyxor och pyjamasbyxor då) som inte är för stora :p Kan ju vara trevligt och faktiskt ha något att ta på sig haha

Började se om game of thrones för typ två veckor sedan och såg nyss ett mycket efterlängtat avsnitt :love: (säsong 3, avsnitt 2 om någon undrar hehe)

Just nu blev jag lite paff när min häst dök upp på en bild i bildspelet :D:love:. Inte min bild utan förra ägaren så det var lite roligt!

Just nu dricker jag kaffe, försöker få upp värmen. Jag och minste sonen gick på promenad i 90 minuter. Hittade inget annat att gå i än kalla jeans *brr*. Snörusk och motvind underlättade knappast :mad: :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar