Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu ligger jag i sängen och bryter två av mina personliga "regler"; jag ska inte plugga i sängen och jag ska inte surfa på laptopen i sängen. Men då jag ej äger någon soffa och inte har lust att sitta på en hård stol så får detta duga.
Just nu kollar jag på Masterchef Canada. Förtjänar en kväll i soffan efter att ha ridit pytteponny i ösregn och blåst och sen sprungit en vända i samma ösregn och blåst.
Just nu klurar jag på om jag ska skicka efter ett par jeans eller två. Insåg idag att jag har 1 par byxor (annat än mjukisbyxor och pyjamasbyxor då) som inte är för stora Kan ju vara trevligt och faktiskt ha något att ta på sig haha
Just nu dricker jag kaffe, försöker få upp värmen. Jag och minste sonen gick på promenad i 90 minuter. Hittade inget annat att gå i än kalla jeans *brr*. Snörusk och motvind underlättade knappast
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.