Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
JUST NU ÄR JAG SÅ LYCKLIG! Hade ungefär världens mest lyckade studio session idag!!!! Har aldrig sjungit så bra tidigare och vår expert hitflugen från Stockholm älskade låten (som jag skrivit, ah!) och det hela ser mycket mycket mycket ljust ut just nu, ayeee

Just nu tittar jag på Förhäxad, dricker te och är rätt uttråkad. Men nöjd över dagen ändå, äntligen städat i tvättstugan som var ett extremt kaos förut och fick en ny tvättmaskin idag av pappa :banana: Yay jag kan tvätta igen!
Att ha småbarn och ingen tvättmaskin är en ytterst dålig kombination.

Just nu lyssnar jag på The Sam Chase (<3), är stolt över att jag vågat börja töja mina öron (målet är ca 8mm, har 1mm nu, haha!) och funderar på om jag ska ta mig en kopp te.

Alltså, jag har den finaste sambon i världen. Blivit överraskad med fotmassage och vanlig massage under förmiddagen och nu när jag kom hem ligger där nya kläder på sängen tillsammans med ett choklad! Så bortskämd!

Just nu är jag trött på min jäkla hosta. Dessutom är den sen igår kryddad med nackspärr, åt alla håll. Extra kul att hosta då :banghead:

Just nu har jag och sambon slängt oss i sängen efter incheckning på ystad saltsjöbad :love:

Middag, salt creek spa, övernattning, stor frukostbuffé och massa kvalitetstid väntar!

Just nu sitter jag på hästnet och kikar på fina pållar som jag inte ska köpa medans jag väntar på att sambon ska komma hem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar