Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu fnissar jag lite åt min tokiga dotter. Hon var nämligen väldigt bestämd på att hon skulle sova på golvet inatt (Och jodå, det gör hon. Knasunge!)
Just nu tror folk att jag är gravid på Facebook, bara för att min mage svullnar upp som en ballong när jag äter och sambon tog en bild av den. Skitstövel.
Just nu konstaterar jag att mina planer på att sova tidigt visst inte gick så bra
Varför är man jättetrött vid sju redan vissa dagar, men verkar aldrig bli det andra dagar?
Just nu tittar jag på Förhäxad och mår sådär allmänt apa som man gör när man håller på och blir sjuk
Vill inteeeee! Har tokfrysit hela dan verkligen, ont överallt och känner mig som att jag blivit överkörd av en ångvält eller något
Just nu söker jag jobb och lyssnar på musik.
Snart iväg och hämta mini, sedan hämta paket på affären, hem och försöka hinna få i sig lite mat för att sedan gå iväg och hämta stora sonen som en timme senare ska på aktivitet till 16. Mycket spring idag
Just nu försöker jag samla kraft för att cykla iväg till ridskolan. Influensan leker rundor på universitetet just nu och jag har bara mått sämre och sämre under dagen. Vill inte och kan inte bli sjuk nu!
Skola & Jobb Det är frivilligt men det blir vääääldigt sura miner om man avstår. Jag avstår typ alltid, en kollega fick för sig att jag var autistisk...
Hundavel & Ras Känns som som är ganska hetsiga och högenergiska för ett litet barn, inte sällan dom vrålar rätt bra på andra hundar om dom inte fostras...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.