Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu fnissar jag lite åt min tokiga dotter. Hon var nämligen väldigt bestämd på att hon skulle sova på golvet inatt :rofl: (Och jodå, det gör hon. Knasunge!)

Just nu tror folk att jag är gravid på Facebook, bara för att min mage svullnar upp som en ballong när jag äter och sambon tog en bild av den. :devil: Skitstövel. :rofl:

Just nu konstaterar jag att mina planer på att sova tidigt visst inte gick så bra :p
Varför är man jättetrött vid sju redan vissa dagar, men verkar aldrig bli det andra dagar?

Senast ändrad:
Just nu är jag irriterad på att jag har blåsor på två fingrar pga att jag skrivit så mycket på datorn de senaste dagarna..

Just nu tittar jag på Förhäxad och mår sådär allmänt apa som man gör när man håller på och blir sjuk :arghh:
Vill inteeeee! Har tokfrysit hela dan verkligen, ont överallt och känner mig som att jag blivit överkörd av en ångvält eller något

Just nu funderar jag på om jag ska ta och äta något. Är ledig imorgon så behöver inte direkt stressa med att gå och lägga mig :D

Just nu söker jag jobb och lyssnar på musik.
Snart iväg och hämta mini, sedan hämta paket på affären, hem och försöka hinna få i sig lite mat för att sedan gå iväg och hämta stora sonen som en timme senare ska på aktivitet till 16. Mycket spring idag

Just nu försöker jag samla kraft för att cykla iväg till ridskolan. Influensan leker rundor på universitetet just nu och jag har bara mått sämre och sämre under dagen. Vill inte och kan inte bli sjuk nu! :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar