Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu känner jag mig jävligt delad.

Jag är glad för papperna på lägenheten äntligen är påskrivna. Och jag har fått världens bästa hyresvärd!
Får bestämma iprincip ALLT hur lägenheten ska se ut. Vilket kök, golv, kakel i badrummet mm.
Är dessutom glad för att snart närmar jag mig uppkörning för c-körkortet! Ykbn är avklarad! WOHO!

Så egentligen borde jag vara SKITGLAD. Men nja.
Idag fick jag höra att exet träffar en ny. Och tydligen är dom riktigt förälskade...
Jag saknar inte han. Jag vill inte ha tillbaka han. Men det känns FÖRJÄVLIGT att han har hittat någon ny. Fuck han asså.

#ettårsångestärskit
Vad kul med lägenheten! :up:
Lycka till med körkortet också! :)

Det med exet känner jag igen, mitt ex har bra jobb med bra lön osv. Hela tiden lägger han ut saker på fb som han köpt, skriver om saker han gör osv. Känns så jäkla bittert att se när jag knappt får det och gå runt, betalar ensam på ett lån vi tog tillsammans (som skulle gå till mitt körkort men som gick till hushållet eftersom han inte ens försökte få jobb då).

Just nu halvsitter jag sömnlös i sängen och vill ingenting annat än att sova. Men nä. Hosta hindrar mig från att ligga ner, förkylningsblåsor i munnen hindrar mig från att gapa ordentligt, jag har fått någon form av klåda över hela kroppen, jag nyser, huden runt näsan är jätteirriterad eftersom den inte vill sluta rinna och bihålorna värker. Att jag dessutom stressar över en kuggad tenta ovanpå en i övrigt stressad tillvaro gör inte saker bättre.

JAG :banghead: ORKAR :arghh: INTE :mad: !!!!

Just nu dricker jag kaffe, försökte städa fläkten i badrummet men fattar inte hur man stänger av den så det får vänta :meh:

Just nu tittar jag på Förhäxad, äter glass (Triumfs Himmelsk röra, galet god! ) och njuter av att mina nya jeans och bh:ar satt perfekt :)

Har precis hällt i mig en kopp te, lyssnar på favoritmusik och suckar åt hur puckat jag råkar bete mig i närheten av en stundtals hopplös man... Å andra sidan beter han sig (nu för tiden) för det mesta tusen gånger bättre än mig, sådär så att jag inte förstår att han orkar vara i närheten av mig. Men han finns där hela tiden, hjälper till med allt, är bara snäll hela tiden och dessutom toksnygg. Min reaktion? "Dumma jävla man, sluta irritera mig!" ungefär. Hej vettiga hjärna :banghead:

Just nu är jag på lunch sitter och tittar igenom nya Hööks katalogen och funderar "kan man skicka efter från Hööks till Tyskland?hmm".
o.O

Just nu är jag nöjd med att ha dammsugit och satt igång en omgång tvätt. Dessutom har vi varit i stallet, på återvinningen, handlat och fyllt på spolarvätska idag. Känns som en okej lördag :)

Just nu försöker jag intala mig att jag inte alls är sugen på semla och att jag inte ska gå till affären

Just nu försöker jag övertala mig själv att laga lite mat. Har en liten stund över till att äta, sedan ska jag iväg på bio med mannen jag nämnde i tidigare inlägg. Heh. Jag som inte varit på bio på många år. Nu sitter jag här i lite vettigare kläder än vanligt, nyduschad och undrar vad sjutton jag pysslar med :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar