Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag på om jag ska slå på stort och skippa jackan idag till förmån för väst. Solen strålar från en klarblå himmel men det ser ut att blåsa en del. (Inte så himla ovanligt kanske ;) )

Soligt och fint här också idag, blåser kallt dock.
Just nu tar jag det lugnt en stund bara, ska snart gå och hälsa på föräldrarna en sväng tänkte jag.

Just nu tänkte jag precis på hur lite jag hinner sitta framför datorn! Bra på ett sätt, men man hänger inte alls med här längre!:D

Just nu känner jag mig lite allmänt livegen. En sjuk make sover mot min axel, en trött katt sover i mitt knä och en sprattlande bläckfisk dansar samba i min mage. :p

Just nu känner jag doften av mat :D Efter en stund i badhuset a´la familjen så är vi alla hungriga. Väldigt nöjd över att ha årskort på badhuset till mig och äldsta sonen för ett pris av 2000kr. Prisvärt! :up:

Just nu har jag en ovanligt lugn och tyst söndagskväll, nästan lite för lugn och tyst, så jag väntar mest bara på att jag när som helst nu ska komma på att det visst var något JÄTTEVIKTIGT jag borde ha gjort :p:nailbiting:

Just nu säkerhetskopierar jag min telefon, för över bilder/kontakter osv inför morgondagens inköp av ny telefon (det är bara 4.5 år sedan sist :o), läser på om mitt stjärntecken och kollar upp lite loppisar/second hand-butiker i Stockholm!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA