Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu inväntar jag lillemannens akuttid hos tandläkaren, 14.10 skulle vi komma in. Han har ramlat på något, och fått ett fult hack i tandköttet. Säkert bara att avvakta på läkning men bäst att kolla upp det. Fram till dess blir det lugnt, riktigt lugnt för lilleskrutten har ont.

Just nu inväntar jag att sambon ska komma hem. Det blev inte så lugnt, en tjejkompis undrade om vi ville med på promenad innan tandläkaren. Efter tandläkare kom bilmekanikern och hämtade min bil, svarta pärlan ska äntligen lagas :love:

Just nu tittar jag på mina pojkar som leker, 10 åringen bygger med sånt där plus-plus och 1 åringen försöker klättra upp på vardagsrumsbordet. Jomen visst, vi har 2 gardinlängder i fönstret eftersom han ställer sig i fönstret via soffan. Nu ska vi tydligen inte få ha ett vardagsrumsbord heller :angel:

Sitter på universitetet och försöker plugga. Det går väl sådär. Mina bihålor misstycker till mina försök till artighet och att inte snyta mig ljudligt var femte minut.

Just nu borde jag passa på att dammsuga, och vispa mina tårt-fluff. Imorn ska det bannemig firas att slutbetyget är mitt, sisådär 12 år för sent :up:

Just nu undrar jag faktiskt vart min mobil tog vägen, jag har bara plockat upp alla leksaker från golvet och vips så försvann den. Hur är det möjligt? Små tomtar under soffan ? :confused:

Just nu har jag studiepaus. Jag skall göra en analys av en artikel angående distriksläkares syn på bönderna mellan 1840-1900. Intressant och snart klart, men jag har låg studiemoral idag. :arghh:

just nu ska jag iväg på 2 timmars danslektion (i en grupp jag ej trivs i, yippie :meh:) och sedan vänta på bussen i en timme efter det. Sedan tar det ju 1,5 timme att faktiskt komma hem... och så ska man duscha och slänga i sig något att äta också, så omkring midnatt borde jag vara klar? Sen upp tidigt imorgon igen! :banghead::wtf::down:

Jag älskar mina torsdagar :love: (eller nej)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar